استاندار قم تصریح کرد:
وجود دانشگاه حضرت معصومه (س) در قم، به عنوان فرصت و الگو مورد توجه قرار گیرد

دکتر بهرام سرمست در دیدار با رئیس سابق و سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) وجود این دانشگاه در قم با توجه به رویکرد تک جنسیتی را فرصت و الگویی برای دانشگاه های دیگر قلمداد کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) استاندار قم در نشستی که با دکتر ابراهیم عبدی پور، رئیس سابق و دکتر نسرین صادق زاده ، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) داشت از زحمات رئیس سابق دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر بهرام سرمست تعامل استانداری با مجموعه های دانشگاهی را ارتباطی تنگاتنگ دانست و اظهار داشت: از همان ابتدای کار، دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی استان در استانداری تشکیل شد و در آن دفتر از نظرات اساتید و دانشجویان با حضور در کارگروه های مختلف استفاده شد.


وی با ابراز امیدواری برای موفقیت دانشگاه حضرت معصومه (س) در توانمندسازی بانوان برای نقش آفرینی و مدیریت در عرصه اجتماعی، توصیه کرد: ارتباط این دانشگاه با دفاتر امور بانوان و ارتباط با دانشگاه ها و همچنین حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی باید ارتباطی دو سویه باشد.
استاندار قم با اشاره به رویکرد تک جنسیتی در دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: این دانشگاه می تواند به عنوان یک فرصت و الگو برای دانشگاه های دیگر مورد توجه قرار گیرد.
دکتر بهرام سرمست ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر نسرین صادق زاده، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) حضور یک مدیر خانم در راس مجموعه مدیریتی این دانشگاه را تکمیل کننده سیکل مدیریت زنان در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف دولت در نظر گرفتن جایگاه مدیریتی مناسب برای بانوان است.
این نشست با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار قم به رئیس سابق دانشگاه حضرت معصومه (س) پایان یافت.