رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با مسئولان دانشگاه:
دانشگاه حضرت معصومه (س) دارای موقعیت استراتژیکی است

دکتر هاشم داداش پور در دیدار سرپرست و معاونین دانشگاه گفت: این دانشگاه با توجه به ظرفیتی که برای ارائه خدمات متنوع در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی نظیر کارآفرینی ارائه خواهد داد موقعیت استراتژیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) سرپرست دانشگاه به همراه معاونین اداری، مالی و دانشجویی، فرهنگی با معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان دیدار و پیرامون مسائل دانشگاه گفتگو کردند.
دکتر هاشم داداش پور در این نشست گفت: برای کشوری مثل ایران که مدعی حوزه های تمدنی است وجود دانشگاه های متعدد تک جنسیتی نیاز است.
معاون وزیر علوم ضمن ابراز رضایت از گزارش دریافتی از سوی این دانشگاه گفت: باید برنامه ریزی مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این مجموعه صورت پذیرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان وضعیت دانشگاه حضرت معصومه (س) از لحاظ امکانات زیر ساختی را بسیار بهتر از دانشگاه های تازه تاسیس دیگر نظیر دانشگاه کوثر بجنورد ارزیابی کرد و اظهار داشت: برخورداری مجموعه از سایت صد هکتاری زمینه خوبی برای توسعه فیزیکی دانشگاه است.
معاون وزیر علوم جایگاه بلندی را برای دانشگاه حضرت معصومه (س) در صورت برنامه ریزی درست پیش بینی و توصیه کرد: توسعه دانشگاه را به شکلی انجام دهید که از لحاظ ساختاری متزلزل نبوده و آمار کارکردی قابل قبولی مانند تعداد دانشجو، تعداد اساتید و ... را ارائه دهد.
وی افزود: از فرصتی که در این دولت و نگاه مثبتی که به این دانشگاه وجود دارد نهایت استفاده را ببرید.
دکتر داداش پور مسئولین دانشگاه را به ارتباط گیری بیشتر با خیرین حامی دانشگاه فراخواند و گفت: عدم وابستگی به منابع محدود دولتی و استفاده از ظرفیت خیرین مسیر خوبی برای رفع بخشی از نیاز های مالی است.
شایان ذکر است قبل از این بازدید در جلسات متعدد، مشکلات و مسائل اساسی دانشگاه به منظور ازسرگیری آموزش حضوری احصاء شده و در این نشست به استماع معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رسید.
140/11/4