دکتر صادق زاده در پیامی به مناسبت ایام دهه فجر:
دانشگاه حضرت معصومه (س) نمونه ای از برکات پرشمار انقلاب اسلامی است

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) در پیامی، دانشگاه حضرت معصومه (س) را نمونه ای از برکات پرشمار انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا –۸۱)
دهه مبارک فجر، نماد غیرت و سرافرازی ملتی است که با هدایت رهبری فرزانه، بانگ خداخواهی، عزت، آزادی‌ و استقلال خود را به جهانیان اعلام کردند.
این ایام عزیز و فرخنده فرصتی است که قدردان شهدای گرانقدری باشیم که کشور عزیزمان را آزاد و سربلند پاس داشته اند.
ملت ما همواره در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز بوده و  امیدواریم با همتی والاتر در مسیر پیشرفت و تعالی بیشتر، پیش رویم.
دانشگاه حضرت معصومه (س) نمونه ای از برکات پرشمار انقلاب اسلامی است که نشان از اهمیت و توجه خاص و ویژه به فرهیختگی، رشد و توسعه توانمندی های بانوان کشور عزیزمان دارد و بدون شک در ذیل توجهات حضرت حق و یاری و پشتیبانی علما و فرهیختگان، مسیر تعالی هموارتر شده است و فرآیند پیشرفت دانشگاه با شتابی بیشتر ادامه خواهد یافت.

اینجانب ایام مبارک دهه مبارک فجر را خدمت رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) و ملت آگاه ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند بزرگ سعادتمندی، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش را آرزومندم

نسرین صادق زاده

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س)