ضمن بازدید میدانی هیأت رئیسه دانشگاه صورت گرفت؛
نظارت بر عملیات آماده سازی دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) به همراه اعضای هیأت رئیسه ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه بر آماده سازی مناسب دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه(س)، اعضای هیأت رئیسه از فضاهای آموزشی نظیر کلاس های آموزشی، کارگاه ها و اتاق اساتید بازدید کردند.

همچنین اعضای هیأت رئیسه در این بازدید با حضور در سالن غذاخوری دانشجویان نحوه تهیه و توزیع غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان را مورد بررسی قرار دادند.

محوطه و اتاق های خوابگاه دانشجویی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و امکانات رفاهی نیز مورد بازدید و بررسی اعضای هیأت رئیسه قرار گرفت.

دکتر نسرین صادق زاده، سرپرست دانشگاه در این بازدید با اشاره با شروع آموزش حضوری در دانشگاه از 20 فروردین ماه اظهار داشت: سعی داریم فضاهای آموزشی و رفاهی مناسبی برای دانشجویان آماده کنیم.

وی در بازدید از خوابگاه دانشجویی تاکید کرد: باید تمام تمهیدات لازم برای اسکان دانشجویان در فضایی آرام و امن در نظر گرفته شود تا خانواده های آن عزیزان از آرامش فرزندانشان در دانشگاه اطمینان داشته باشند.

دکتر صادق زاده در بازدید از فضاهای آموزشی نیز آماده بودن امکانات کمک آموزشی در کلاس ها و لابراتوار زبان و دسترسی دانشجویان به اینترنت پر سرعت را مورد توجه قرار داد و از مسئولین مربوطه خواست تا این این خدمات به همراه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به بهترین وجه به دانشجویان ارائه شود.