قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل:
دانشگاه حضرت معصومه(س) ظرفیت خوبی برای بین المللی شدن دارد

دکتر وحید حدادی اصل در نشست با سرپرست دانشگاه و مسئول امور بین الملل دانشگاه، اختصاص این مجموعه به بانوان را ظرفیت مناسبی برای بین المللی شدن دانشگاه حضرت معصومه (س) دانست.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) دکتر مریم بردبار سرپرست دانشگاه و دکتر فائزه ارکان مسئول همکاری های علمی بین المللی دانشگاه در نشستی با دکتر وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم و روسای ادارات زیر مجموعه این مرکز به گفتگو پیرامون ظرفیت های فعالیت های بین المللی دانشگاه حضرت معصومه (س) پرداختند.

در این نشست دکتر حدادی اصل ضمن استماع گزارشی از اقدامات گذشته و همچنین توانمندی های بالقوه و بالفعل دانشگاه در حوزه بین المللی، از سرپرست دانشگاه خواست با جدیت تمام و با همراهی مسئولین و اعضای هیات علمی، رشد کمی و کیفی قابل توجهی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه بین المللی را رقم بزند.

وی حضور دانشگاه در رتبه بندی های جهانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و توصیه کرد این دانشگاه با فعالیت بیشتر اساتید و حمایت های مجموعه مدیریتی به زودی در رتبه بندی جهانی وارد شود.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در این نشست اظهار داشت: بسیاری از اساتید و دانشجویان کشورهای مسلمان خارجی راغبند تا با دانشگاهی ویژه بانوان، در شهر قم که خاستگاه علم اسلامی است به آموزش و پژوهش در حوزه علوم مختلف به ویژه علوم مربوط به زن و خانواده بپردازند.

وی ادامه داد: این دانشگاه می تواند با ایجاد زیرساخت های لازم و افزایش ارتباط اساتید دانشگاه با اساتید کشورهای خارجی نقش خود را در راستای دیپلماسی علمی کشور به خوبی ایفا کند.

رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم خاطر نشان کرد تمامی فعالیت های بین المللی دانشگاه باید با هماهنگی این دفتر انجام پذیرد تا با حمایت های آتی نتایج قابل قبولی در این حوزه بدست آید.