در نشست اعضای هیات امنای حرم شهدای گمنام دانشگاه مقرر شد:
برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل بنای حرم شهدای گمنام دانشگاه

اولین نشست هیات امنای حرم شهدای گمنام دانشگاه با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان قم به منظور برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل بنای حرم شهدای گمنام دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مریم بردبار، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به اهتمام ویژه این مجموعه و مطالبه دانشگاهیان در خصوص تکمیل بنای حرم شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: اقدامات لازم در این زمینه با همکاری سه جانبه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و دانشگاه حضرت معصومه (س) انجام خواهد شد.
دکتر بردبار افزود: در این بنا علاوه بر المان حجمی بر فراز قبور شهدای گمنام، حسینیه ای با مساحت ۸۰ مترمربع در کنار مزار شهدا جهت برگزاری مراسمات مذهبی پیش بینی شده است.
حجت الاسلام و المسلمین لقمان پور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان قم در این نشست ارتباط شهدا با مردم را ارتباطی قلبی دانست و گفت: حرم شهدای گمنام، دارالشفای روح دانشجویان است و خدا را شاکریم که توفیق تکمیل این بنا را به ما ارزانی داشته است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان قم با اشاره به ابلاغ آیین نامه مالی برای انجام فرایند های اداری و مالی حرم شهدای گمنام اظهار داشت: بر اساس این آیین نامه تمام امور اداری و مالی، شفاف و فرایند محور شده و حمایت های مالی و نذورات مردمی به صورت هدفمند هزینه خواهد شد.
وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر زنده نگه دشتن یاد شهدا و همراه آن انتقال پیام شهدا به مردم است و لازمه آن ارائه هنرمندانه محتوای مرتبط با فرهنگ شهادت و ایثار است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان قم اظهار داشت: مفاهیم عمیق دفاع مقدس باید به صورت علمی مورد پژوهش قرار گیرد که این مهم در دانشگاه دفاع مقدس که در این بنیاد تاسیس شده است و در قالب همکاری های بین دانشگاهی انجام خواهد شد.
شایان ذکر است دکتر مریم بردبار، حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده، دکتر حمیدرضا سروریان، دکتر روح الله عباسی شورشجانی، دکتر کریمی موموندی، محمد جواد رضایی، مهدی ذوالقدر و زهرا صابر  با حکم مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به عنوان اعضای هیات امنای حرم شهدای گمنام دانشگاه منصوب شده اند.