به مناسبت فرارسیدن روز قدس
کانون بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه(س) بیانیه ای صادر کرد

کانون بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) متن پیام به شرح زیر است:

             بسم الله الرحمن الرحیم
  سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ(اسری/آیه 1)
امروز مسئله فلسطین، شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.(حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی)
سال 1401 سالی پر فراز و نشیب برای ایران اسلامی بود؛ چرا که جنگ ترکیبی گسترده جهان استکبار و شبکه جهانی صهیونیسم، فشار گسترده¬ای را بر این کشور وارد ساخت، لکن این توطئه، با عنایت الهی، ارشادات رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم فهیم ایران، خنثی گردید؛ گرچه برخی مطالبات به حق مردم در زمینه مسائل اقتصادی کماکان باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد. از این روی، شعار سال 1402 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مهار تورم و رشد تولید نهاده شد. 
تحقق این شعار- که قطعاً منحصر به یک سال نیست- منوط به بسیج امکانات و ظرفیت های کشور در راستای ایحاد بهبود و تحول در فضای جامعه خواهد بود. ماه آغازین سال 1402، با حلول ماه مبارک رمضان، نورانی تر گردید که جمعه آخر آن به عنوان روز جهانی قدس معرفی شد و تلاش نظام استکباری برای فراموشی نام فلسطین و معادلات شوم دنیای استکبار، نقش بر آب گردید.
تحولات یک سال گذشته در موضوع فلسطین و جایگاه رژیم صهیونیستی به مثابه خانه عنکبوت اهمیت فوق العاده ای دارد. 
تن دادن به توافق دریایی با لبنان، شکست طرح عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی، تسلط سایبری جبهه مقاومت بر تمامی عرصه‌های حیاتی در رژیم صهیونیستی، تسلیح و تجهیز کرانه باختری و انجام عملیات روزانه علیه رژیم غاصب، بن بست های سیاسی و ضعف های ساختاری و تغییرات پیاپی مقامات این رژیم، در کنار اعتراضات گسترده و روزانه بر علیه سیاست های نتانیاهو، شکست این رژیم و به طور کلی شبکه صهیونیسم جهانی در جنگ ترکیبی علیه ایران در چند ماه گذشته، اتحاد کم سابقه جبهه مقاومت در سوریه، عراق، لبنان، یمن، ایران، غزه و کرانه باختری به نحوی که در قضیه حمله وحشیانه یهودیان صهیونیست به مسجد الاقصی، مقامات این رژیم صراحتاً بر ناتوانی مقابله با این اتحاد مبارک صحه گذارد.
امروز دیگر؛ صهیونیست‌ها برای فلسطین و مقاومت و جهان اسلام  معادله تعریف نمی‌کنند، بلکه مقاومت به جای صلح در مقابل آرامش قبرستان صهیونیستی، معادله قدس در مقابل جنگ منطقه‌ای را تحمیل می‌کنند.
این مولفه ها همه و همه گویای آن است دومینوی شکست های این رژیم، سرعت گرفته و به بیان رهبری معظم انقلاب نه در 25 سال، بلکه به فضل الهی در مدت کوتاه تری بساط این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام رخت بر خواهد بست.
ما کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س)، در کنار آحاد شریف ملت ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ‌ای «مدظله العالی» و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‌شکن روز قدس فرا می‌ خوانیم و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.
♦️کانون بسیج اساتید با همکاری  اساتید و دانشگاه حضرت معصومه(س) 1402/01/23