در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه؛
رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) خواستار تمرکز بسیج دانشجویی در حوزه کارآفرینی اجتماعی شد

دکتر مریم بردبار در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) به تمرکز بسیج دانشجویی این دانشگاه بر  فعالیت در حوزه کارآفرینی اجتماعی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س)، دکتر مریم بردبار در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س)، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این نهاد انقلابی در دانشگاه حضرت معصومه(س) بیان کرد: بسیج دانشجویی باید بر فعالیت در حوزه کارآفرینی اجتماعی تمرکز داشته باشد.

وی افزود: این دانشگاه حمایت های ویژه از فعالیت های مربوط به حوزه کارآفرینی دانشجویان خواهد داشت.

 وی با بیان حمایت های دانشگاه از بسیج دانشجویی در اجرای فعالیت های فرهنگی و سیاسی در سال های اخیر ابراز امیدواری کرد که شاهد ظهور و بروز بیشتر فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه حضرت معصومه(س) باشیم.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به وظیفه مهمی که مقام معظم رهبری بر دوش جوانان انقلابی نهاده اند خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم که باید در بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد مسئله جهاد تبیین است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

دکتر حمیدرضا محمدی، فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج در حال حاضر در تداوم و ادامه حرکت ائمه اطهار(ع) تشکیل شبکه منسجم برای زمینه سازی ظهور را مورد توجه قرار داده است، بیان کرد: یکی دیگر از ماموریت هایی که بسیج دانشجویی به آن اهتمام دارد مقابله با تحریفات است.

دکتر محمدی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س) در حوزه جهاد تبیین، رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد، گفت: اگر شبهات در حوزه عفاف و حجاب از زبان دختران ما تبیین شود، اثرگذاری بسیار بهتری روی بانوان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات خود به دنبال مسموم کردن ذهن نسل جوان است، اظهار داشت: امیدواریم که در مقوله جهاد تبیین بتوانیم بیش از پیش در دانشگاه حضرت معصومه(س) شاهد اقدامات موثر باشیم.

 در پایان این مراسم خانم عزیزی به عنوان مسؤول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س) معرفی و از زحمات خانم بهرامی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر شد.