رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم:
وجود و توسعه دانشگاه های ویژه بانوان مورد حمایت قرار گیرد

نشست شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در دانشگاه حضرت معصومه (س)  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) در این نشست که در روز شنبه دوم دیماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه حضرت معصومه (س)  برگزار شد دکتر مریم بردبار رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان به ارائه گزارشی پیرامون برنامه های دانشگاه پرداخت.
 وی اظهار داشت: دانشگاه حضرت معصومه (س) علیرغم جدیدالتاسیس بودن، در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه خوبی برخوردار است و ما به دنبال تبدیل دانشگاه به دانشگاه نسل چهارم هستیم‌. 
وی افزود این دانشگاه به دلیل تک جنسیتی بودن ویژگی های منحصر به فردی دارد که سایر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های  تفکیک جنسیتی شده چنین فضایی را ندارند.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) پیشنهاد داد: در صورت امکان محتواهای فرهنگی همه دانشگاه های استان به شکل واحد تهیه و در اختیار قرار گیرد تا از موازی کاری جلوگیری شده و در مصرف بیت المال صرفه جویی گردد.
حجت السلام والمسلمین تقوی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم نیز ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه حضرت معصومه (س)، اشاره نمود: دانشگاه های تک جنسیتی نه تنها در ایران بلکه در دنیا مورد استقبال هستند و می توان گفت در این دانشگاه ها عدالت آموزشی وجود دارد. 
وی تاکید کرد: باید از وجود و توسعه این دانشگاه ها حمایت کنیم و این دانشگاه در کشور و در بعد بین الملل باید الگو باشد.