با حضور مشاور وزیر علوم؛
از همکاران ایثارگر و خانواده ایثارگران دانشگاه تجلیل شد

همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، دکتر منوچهر رشادی، از دانشگاه حضر ت معصومه (س) بازدید و با اعضای هیات علمی و یاوران علمی جانباز و ایثارگر و خانواده ایثارگران این دانشگاه گفتگو و از آنان تجلیل کرد.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران پس از حضور در حرم شهدای کمنام دانشگاه حضرت معصومه (س) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در نشستی با حضور رئیس و تنی چند از مدیران دانشگاه، به گفتگو با اعضای هیات علمی و یاوران علمی جانباز و ایثارگر و خانواده ایثارگران پرداخت.
وی حضور خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه ها را مهم دانست و تاکید کرد که از ظرفیت ایشان در جهت اعتلای مدیریت کشور استفاده شود. 
دکتر رشادی همچنین با ذکر خاطراتی از شهدای همرزم خود به اهمیت مقام شهدا و اطلاع و اشراف ایشان به مسائل عصر خود و آینده اشاره نمود و افزود: خانواده شهدا نیز می بایست همچون آن عزیزان با بصیرت و آگاه و مدافع نظام اسلامی باشند.
مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در ادامه جلسه به استماع دغدغه های شاغلین دانشگاه حضرت معصومه (س) پرداخت و در خصوص راه حل مشکلات، با آنان گفتگو کرد.

در پایان این برنامه با حضور دکتر رشادی، دکتر مریم بردبار، رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، از اعضای هیات علمی و یاوران علمی جانباز و ایثارگر و خانواده ایثارگران دانشگاه تجلیل شد.