حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده:
اهمیت موضوع حجاب در تمام اسناد تاریخی، مذهبی و معنوی ما بیان شده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: آنقدر موضوع حجاب مهم است که در تمام اسناد تاریخی، مذهبی و معنوی ما به آن اشاره شده است، از قرآن تا کتب وارده در رابطه با این موضوع به بحث حجاب پرداخته اند چه از نگاه عقلی و چه نگاه نقلی، در ادیان مختلف نیز به این امر اشاره شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده در همایش ملی گفتمان سازی تاثیر حجاب بر سلامت زن، خانواده و جامعه که امروز ۳۰ بهمن ماه در سالن همایش‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: طبق روایات نیمه شعبان به نوعی شب قدر است و به واسطه این، علما فرموده‌اند که احیای این شب جزو اعمال با فضیلت است، همچنین این ماه منسوب به پیامبر(ص) است و ایشان فرمودند شعبان ماه من است.
وی افزود: این همایش گفتمان سازی تاثیر حجاب برسلامت زن، خانواده و جامعه کاری به موقع بود که با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار شده است.
حجت الاسلام آخوند زاده گفت: آنقدر موضوع حجاب مهم است که در تمام اسناد، تاریخی، مذهبی و معنوی ما به آن اشاره شده است، از قرآن تا کتب وارده در رابطه با این موضوع به بحث حجاب پرداخته اند چه از نگاه عقلی و چه نگاه نقلی، در ادیان مختلف نیز به این امر اشاره شده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: اثرات سوء بی حجابی در تاریخ و در ادیان و کتب مختلف ذکر شده است و مختص دین اسلام نیست، امیدواریم اینگونه همایش‌ها بتواند گام موثری در راستای ترویج عفاف و حجاب و روشنگری آثار سوء بی حجابی بردارد.