پیام رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) در پی مشارکت مردم در انتخابات

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) در پی مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

بسمه تعالی
اهمیت مشارکت مردم در انتخابات به عنوان پایه و اساسی‌ترین عنصر در تضمین رونق و پیشرفت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، بی‌گمان امری اساسی و حیاتی است، و این مشارکت کار خیری است که آثار فردی، اجتماعی، دنیوی و اخروی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.
این روز مهم که مردم عزیز کشورمان با لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای، استخاره در کار خیر را وارد ندانستند و با حضور پر شور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نشان دادند که علاقه‌ ای بی‌منتها به حکومتی که برخاسته از انقلاب شکوهمند اسلامی است دارند روزی است که دشمنان قسم خورده این ملت از مردم انقلابی شکست خورده اند و تمام برنامه های آنان نقش بر آب شده است.
اینجانب پس از شکرگزاری به درگاه احدیت، از مشارکت ملت عزیز در این انتخابات که ناشی از بصیرت مردم شریف ایران اسلامی و نشان از اعتماد آن‌ها به نظام سیاسی کشور است تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین به نمایندگی از خانواده دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به ویژه منتخبین مردم شهر مقدس قم و آرزوی توفیق خدمتگزاری مخلصانه و مومنانه برای آن بزرگواران، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری با منتخبین مردم و همه‌ی نهادهای ملی اعلام می‌دارم. 
در پایان اعلام می دارم این دانشگاه همچون گذشته به امید ظهور صاحب اصلی این نظام اسلامی از آنچه برای رستگاری مردم این مرز و بوم و بلکه جهانیان در توان داشته باشد فروگذار نخواهد کرد.

مریم بردبار 
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س)