وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، « دکتر معصومه مشکلگشا » را به عنوان «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) » منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در حکم دکتر حسین سیمایی، خطاب به دکتر فقیهی آمده است: نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جنابعالی
از مسئولیتهای اجرایی وی میتوان به معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه حضرت معصومه(س) و دبیر شورای هم اندیشی استادان این دانشگاه اشاره کرد. دکتر فقیهی همچنین چاپ بیش از 13 مقاله علمی در نشریات معتبر ملی و بینالمللی را در کارنامه فعالیتهای علمی و پژوهشی خود دارد.وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانهای از تلاشها و زحمات دکتر معصومه مشکلگشا سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.