دکتر سیده فاطمه فقیهی، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) با صدور حکمی سرکار خانم دکتر فائزه ارکان را به عنوان «رئیس اداره امور بینالملل و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (آزفا)» منصوب کرد
احتراما؛ نظر به شایستگی، تعهد و تجارب و سوابق ارزنده سرکارعالی در حوزههای علمی و بینالمللی و بر اساس ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور به موجب این حکم از تاریخ 1405/03/27 به مدت 2 سال به عنوان «رئیس اداره امور بینالملل و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان (آزفا)» منصوب میشوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهرهگیری از توانمندیهای همکاران محترم، در راستای توسعه دیپلماسی علمی و تحقق اهداف راهبردی دانشگاه حضرت معصومه(س)، بهویژه در زمینههای زیر گامهای مؤثری بردارید:
*گسترش تعاملات علمی، پژوهشی و آکادمیک با دانشگاهها و مراکز بینالمللی.
*توسعه و ارتقای کیفی دورههای آموزش زبان فارسی (آزفا) به عنوان سفیران فرهنگی.
*جذب دانشجویان و پژوهشگران خارجی و تسهیل امور مربوط به آنان.
*معرفی شایسته ظرفیتهای علمی و فرهنگی مجموعه در سطح بینالمللی.
توفیق سرکارعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه را از خداوند متعال مسألت دارم.