با حکم سرپرست دانشگاه؛
به رئیس اداره امور بین‌الملل و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان (آزفا) منصوب شد

دکتر سیده فاطمه فقیهی، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) با صدور حکمی سرکار خانم دکتر فائزه ارکان را به عنوان «رئیس اداره امور بین‌الملل و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان (آزفا)» منصوب کرد

احتراما؛ نظر به شایستگی، تعهد و تجارب و سوابق ارزنده سرکارعالی در حوزه‌های علمی و بین‌المللی و بر اساس ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور به موجب این حکم از تاریخ 1405/03/27 به مدت 2 سال به عنوان «رئیس اداره امور بین‌الملل و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان (آزفا)» منصوب می‌شوید.
​امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران محترم، در راستای توسعه دیپلماسی علمی و تحقق اهداف راهبردی دانشگاه حضرت معصومه(س)، به‌ویژه در زمینه‌های زیر گام‌های مؤثری بردارید:

​*گسترش تعاملات علمی، پژوهشی و آکادمیک با دانشگاه‌ها و مراکز بین‌المللی.

*توسعه و ارتقای کیفی دوره‌های آموزش زبان فارسی (آزفا) به عنوان سفیران فرهنگی.

*​جذب دانشجویان و پژوهشگران خارجی و تسهیل امور مربوط به آنان.

*معرفی شایسته ظرفیت‌های علمی و فرهنگی مجموعه در سطح بین‌المللی.

​توفیق سرکارعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه را از خداوند متعال مسألت دارم.