دکتر عبدی پور در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم اظهار داشت:
عدم توانایی در برقراری ارتباطات سالم و موثر در اجتماع، مهم ترین مشکل برخی از دانشجویان است

دکتر ابراهیم عبدی پور، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) در این دیدار راه عبور از پیچ و تاب‌های اداری و بروکراسی را فعالیت جهادی عنوان کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اجرای امور باید با روحیه جهادی همراه باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به تنوع زمینه های همکاری با جهاددانشگاهی گفت در حال حاضر در برخی زمینه ها با جهاد دانشگاهی همکاری داریم و امید داریم در سال تحصیلی پیش رو زمینه های همکاری با این مجموعه را توسعه دهیم.

دکتر عبدی پور عدم توانایی جوانان در برقراری ارتباطات سالم و موثر در اجتماع را از معضلات امروز دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل مهارت لازم برای حضور در جامعه را ندارند و این وظیفه نهاد هایی مثل دانشگاه و جهاددانشگاهی است تا با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، برقراری ارتباط موثر و مهارت ها و سبک زندگی را به دانشجویان بیاموزند.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) به اهمیت اشتغال پذیر بودن رشته های تحصیلی اشاره کرد و افزود: دانش آموختگان دانشگاه برای ورود به بازار کسب و کار و اشتغال نیازمند گواهینامه های مهارت آموزی دارند و امید داریم با همکاری جهاد دانشگاهی بتوانیم زمینه ای فراهم کنیم تا دانشجویان در دوران تحصیل خود بتوانند این گواهینامه ها را کسب نمایند. 

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد قم در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب دکتر عبدی پور به سرپرستی این دانشگاه، جهاد دانشگاهی را از رویش های اصیل انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به چالاکی جهاد دانشگاهی در انجام پروژه های عظیم پژوهشی و دانشگاهی گفت: رهبر عظیم الشأن انقلاب و مسئولین کشور حرکت و پیشرفت جهاددانشگاهی را نمونه یک حرکت انقلابی می‌دانند که این خود نشان از توانایی بالای جهادگران این نهاد انقلابی است.

وی در ادامه ضمن معرفی توانمندی ها و خدمات جهاددانشگاهی قم در بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای همکاری های مشترک بین دو نهاد علمی اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های علمی، فعالیت های فرهنگی و هنری با رویکرد تنوع و نشاط آوری با صبغه اعتقادی مد نظر این مجموعه است.