با حضور مسؤولان دانشگاه حضرت معصومه (س) و ناحیه بسیج دانشجویی استان قم؛
محدثه طاهایی به عنوان مسؤول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد

دکتر ابراهیم عبدی پورفرد ، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به حوادث تروریستی اخیر در اهواز اشاره نمود و گفت: شهیدان این حادثه تلخ در حقیقت ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی حضور بسیج در عرصه نشر ارزش های انقلاب اسلامی را لازم دانست و افزود: در این دانشگاه بسیج اساتید، بسیج کارمندی و بسیج دانشجویی در حال فعالیت هستند و در این میان بسیج دانشجویی می تواند بازوی توانمند مدیریت دانشگاه در جاری نمودن هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی در زندگی دانشجویان باشد.
دکتر عبدی پور با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت:  فعالیت های متنوعی که از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه انجام می شود باید برنامه ریزی شده و بر اساس اقتضائات مبتنی بر شرایط کشور باشد.


داوود محبی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم نیز حمایت های دانشگاه حضرت معصومه (س) از بسیج دانشجویی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: این دانشگاه از همراه ترین دانشگاه های استان با بسیج دانشجویی بوده است و این مطلب را اعضای بسیج دانشجویی که درگیر اجرائیات هستند به وضوح درک و تایید می کنند.
محبی، تک جنسیتی بودن دانشگاه حضرت معصومه(س) را آفریننده شرایطی ویژه دانست و گفت: برنامه ریزی و فعالیت برای قشر بانوان ظرائف و حساسیت های خاص خود را می طلبد که این برنامه ها در نهایت باید به تربیت دختران متخصص در تراز انقلاب اسلامی بیانجامد و بسیج دانشجویی در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.


در پایان، از زحمات خانم نوروز پور مسؤول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) تقدیر و خانم طاهایی به عنوان مسوول جدید معرفی شد.