پیرو مذاکرات صورت گرفته با سازمان جمعیت هلال احمر استان قم؛
مانور تخلیه اضطراری در خوابگاه دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد

در جلسه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه (س) با معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، مقرر شد همزمان با هفته بلایای طبیعی، برنامه هایی از جمله مانور تخلیه اضطراری در خوابگاه و دوره های كمك های اولیه و پیشرفته در دانشگاه برگزار گردد.

دکتر محمد رضا فلاح، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه (س) ارتباط مداوم دانشگاه با سازمان جمعیت هلال احمر استان قم را بسیار مهم تلقی نمود و با اشاره به بعد مسافت این دانشگاه با شهر گفت: آماده سازی دانشجویان برای رویارویی با شرایط اضطراری و حساس می تواند از بروز حادثه های ناخوشایند جلوگیری کند.

وی با اشاره به فعالیت های کانون هلال احمر دانشگاه اظهار داشت: جمعی از دانشجویان در این کانون به صورت داوطلبانه گرد هم آمده اند و باید در بستر مناسبی که دانشگاه در توان خود برای آن ها مهیا می کند فعالیت های انسان دوستانه خود را با جدیت پیگیری نمایند.

محمد مصباحی، معاون امور جوانان سازمان جمعیت هلال احمر استان قم نیز از افزایش کمی و کیفی فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در این دانشگاه استقبال نمود و گفت: به همین منظور از سرکار خانم پولادوند، دبیر کانون هلال احمر دانشگاه حضرت معصومه (س) دعوت می کنیم که هر هفته در کمیسیون دانشجویی هلال احمر استان به صورت فعالانه شرکت نماید.