همزمان با ايام دهه مبارك فجر: رئیس و مسؤولين دانشگاه حضرت معصومه (س) با خانواده شهدای انقلاب اسلامي دیدار کردند.

عصر چهار شنبه 16 بهمن ماه رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به همراه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران و كاركنان  دانشگاه مهمان خانواده سه تن از شهدای انقلاب اسلامی بودند.

در این دیدارها خانواده های شهیدان احمد قربان زاده، هادی گایینی و حیدر رضایی با ذكر خاطرات و نحوه شهادت فرزند شهیدشان یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

دکتر علیرضا باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز در این دیدارها ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه دانشگاهیان و همه اقشار مردم این است که یاد و خاطره شهدا را در دل های خود زنده نگه دارند و زحمات خانواده شهدا را ارج نهند، هر چند فقط خداوند متعال می تواند این جهاد خانواده شهدا را پاداش کامل بدهد.

وی با بیان اینکه اگر این انقلاب به جایی رسیده، از ثمره خون فرزندان شما (خانواده شهدا) بوده است از خانواده شهدا خواست تا برای اعتلای میهن اسلامی و رشد روز افزون دانشگاه حضرت معصومه (س) هم دعا کنند.

همچنین در این دیدارها سیدمهدی محدث، مشاور رییس در امور ایثارگران نیز در سخنانی آشنایی با زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زندگی آنان را مصداق بارز سبك زندگی اسلامی مورد تأكید مقام معظم رهبری دانشته و خاطر نشان كرد: این سنت كه همه ساله در ایام دهه مبارك فجر و هفته دفاع مقدس توسط رییس و مسؤولین دانشگاه حضرت معصومه(س) صورت می پذیرد، كار بسیار زیبا و پسندیده است و جا دارد كه این امر را پویاتر نیز اجرا نمود.

وی آشنایی با سیره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را راه گشا برای بسیاری از مشكلات موجود در جامعه دانسته و افزود: امیدواریم بتوانیم این دیدارها در سطوح دانشجویی نیز برگزار نماییم.

در انتهای این دیدار با تقدیم لوح سپاس و هدیه از خانواده شهدا قدردانی شد.

92/11/16