ویژه برنامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه برگزار شد

مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نوزدهمین روز بهمن ماه با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه و خانواده های آنان در سالن اجتماعات امام علی (ع) برگزار شد.

در این ویژه برنامه که یکی از مجموعه برنامه های دهه فجر بود، دکتر علی رضا باقری ثالث رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر باقری ثالث با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از كاركنان خدوم دانشگاه و به خصوص خانواده های آن ها قدردانی نموده و اضافه کرد: بدون شک همراهی شما خانواده های عزیز باعث شده است تا همکاران ما در این دانشگاه در نهایت آرامش روانی به تلاش در جهت تحقق اهداف والای این دانشگاه بپردازند.

وی كاركنان هیأت علمی و غیرهیأت علمی دانشگاه را به کوشش هر چه بیشتر برای افزایش سرعت رشد دانشگاه فراخواند و این مهم را از وظایف اصلی همکاران برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده نیز در این مراسم با تبریک این ایام خدمت در دانشگاهی با این ویژگی ها و مزین بود ن آن به نام بانوی کرامت را افتخاری بزرگ دانستند.

همچنین در این مراسم از آقایان مهدی ذوالقدر، محمدامین بنایی و محمدمهدی بختیاری به عنوان کارمندان نمونه تجلیل شد.

در طی برگزاری این مراسم از برندگان فراخوان طراحی سردر دانشگاه، آقایان اوژن سلیمی و هادی ایمانی مهر نیز هدایای خود را از رئیس دانشگاه و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه دریافت نمودند.

اجرای گروه سرود، تئاتر طنز و مسابقه نقاشی ویژه کودکان نیز از دیگر قسمت های این مراسم بود.

92/11/19