بيانيه دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت يوم اله 22 بهمن

به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) با صدور بیانیه ای از همه اقشار مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت كرد تا در راهپیمایی یوم اله 22 بهمن ماه شركت داشته باشند

متن كامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم اله الرحمن الرحیم

والفجـر و لیـال الـعشر

مردم سرفراز ایران

مردم انقلابی شهر مقدس قم

دانشجویان و دانشگاهیان

سی و پنج سال از طلوع خورشید پیروزی انقلاب عظیم ملت ایران گذشت. امروز انقلاب اسلامی ایران در حالی سی و پنجمین بهار خود را جشن گرفته است كه با دلدادگی مردم غیور و جوانان برومند این انقلاب توانسته است بسیاری از فراز و نشیب ها و مشكلات را از سر گذرانده و مسیر پیشرفت و توسعه را با قوت و قدرت و با اتكا به بنیه داخلی بپیماید.

امروز همان زمان تحقق وعده سلسله جنبان این انقلاب خمینی كبیر(ره) است كه نظام برخاسته از این انقلاب شگرف، با عزت و اقتدار در مناسبات جهانی حضور فعال و مؤثر داشته و سیره انقلابی مردم ایران الهام بخش همه جنبش های بیداری بخش و ضد سلطه است.

امروز جهان و جهانیـان شاهد تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و انزوای روزافزون دشمنان این نظام است.

آری؛ سی و پنج سال از این رویداد اثرگذار قرن سپری شد و اینك نظام ما توانسته است مسیر استقرار كامل مردم سالاری دینی را با توفیق روزافزون به پیش ببرد.

در این مجال لازم می دانیم تا از درگاه ذات مقدس احدیت بابت حیات در سایه این نظام مقدس شكرگذاری نموده و به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) كه در ذل عنایات آنان این انقلاب در حال پیمودن اهداف خود است، تعظیم نماییم.

همچنین یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن را گرامی داشته و به محضر تمامی شهدای گرانقدر كشور ادای احترام نماییم.

در آستانه سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز همگام با سایر نهادهای انقلابی ضمن دعوت از همه اقشار، گروه ها، گرایش ها و قومیت ها جهت شركت در راهپیمایی با شكوه یوم اله 22 بهمن نكاتی چند را یادآور می شود:

1- امسال كه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته و با عنایت خداوند متعال و همت مردم بزرگوار حماسه 24 خرداد ماه شكل گرفت، ضرورت تكمیل این حماسه با شركت در راهپیمایی یوم اله 22 بهمن دو چندان می شود.

2- اكنون كه فرزندان عزیز ملت در عرصه سیاست خارجی مشغول مذاكرات جدی، حساس و بسیار مهم با دول خارجی می باشند، به نمایش گذاشتن حمایت و پشتوانه عظیم مردمی نظام بر قدرت چانه زنی مسؤولین در مذاكرات خواهد افزود.

3- حل بسیاری از مشكلات پیش آمده در سال های اخیر مستلزم ایجاد وفاق و همدلی میان آحاد ملت می باشد و 22 بهمن می تواند نمایان گر نقطه اوج وحدت و همدلی ملت برای حل مشكلات باشد.

4- یقیناً حضور نخبگان و دانشگاهیان در این نمایش عظیم ملی و مردمی بر اثرگذاری این رویداد در عرصه های مختلف كشور اثرگذار خواهدبود.