مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) با کارکنان زن در این دانشگاه دیدار کرد

ظهر امروز به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن،  مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) با کارکنان زن در این دانشگاه دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، به ذکر مناقب این بانوی بزرگوار  پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به دخترانه بودن این دانشگاه گفت: همه دانشجویان این دانشگاه با شما همجنس هستند، لذا این همسانی می تواند به تاثیرگذاری بیشتر شما در فضای دانشجویی بیانجامد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه  (س) الگو بودن کارکنان زن در این دانشگاه برای دانشجویان را حداقل وظیفه ی ایشان دانست و حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان بهترین نمونه ی اخلاقی و عرفانی معرفی کرد.

ایشان فایده ی دیگر همجنس بودن کارکنان زن با دانشجویان این دانشگاه را توانایی تشخیص بهتر آسیب ها و مشکلات فضای دانشجویی ذکر نموده و حضور کارکنان زن در ستاد هایی همچون ستاد امر به معروف و ستاد اقامه نماز  را بسیار مهم ارزیابی نمودند.

حجت الاسلام آخوند زاده روحیات حساس زنان را نیز مورد توجه قرار داده و لزوم وجود فضایی توأم با آرامش روانی برای کارکنان زن در دانشگاه را لازمه بهبود  هرچه بیشتر فعالیت های این دسته از کارکان دانسته و از تلاش های این نهاد در این راستا خبر داد.

در ابتدای این جلسه تنی چند از خواهران، ضمن بیان برخی نکات، نظرات و پیشنهادات خود  را در راستای پیشرفت فعالیت های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) ارائه نمودند.

1/2/93