مراسم گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

ظهر امروز مراسم گرامیداشت مقام استاد با عنوان حاصل عمر امام، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام بنایی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به تاسیس این دانشگاه دخترانه و اهداف متعالی ترسیم شده برای آن اشاره نموده و تک جنسیتی بودن آن را امتیاز بزرگی برای نظام اسلامی دانست.

وی حضور اساتید مجرب در این دانشگاه را از مزایای آن عنوان نموده و گفت: در شرایط بسیار مطلوب این دانشگاه ، وظیفه اساتید این مکان علمی بسیار حساس است چرا که این اساتید زنان عالِم و مادران آینده این مرز و بوم را پرورش می دهند.

دکتر باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز با بیان گوشه ای از تاریخچه تاسیس این دانشگاه گفت: این دانشگاه اگر به موفقیت هایی دست یافته است به برکت حضور و تلاش های اساتید مجرب و دلسوزی است که در آن به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی دانشجویان را نیز به ادای حقوق اساتید خود دعوت نموده و اضافه نمود: ارزش آنچه اساتید به شما می آموزند و تلاش های آنان آنقدر زیاد است که نمی توان با زبان از آن ها تشکر کرد.

در ادامه مراسم هدیه ای از طرف نماینده ی دانشجویان  به پاس قدردانی از زحمات رئیس دانشگاه به دکتر باقری ثالث اهدا شد. همچنین توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از اساتید این دانشگاه تجلیل شد.

93/2/15