بازديد رييس و تني چند از مسؤولين دانشگاه از خوابگاه دانشجويان

یك شنبه شب و همزمان با دومین روز از هفته خوابگاه ها رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) به همراه تنی چند از مسؤولان از خوابگاه دانشجویی بازدید كردند.

در این دیدار صمیمی دكتر علی رضا باقری ثالث در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته خوابگاه ها و ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه این دیدارها را موجب ایجاد همدلی بیشتر دانشجویان و بدنه مدیریتی دانشگاه دانست.

وی با بیان اینكه همه ساله در ایام روز دانشجو و هفته خوابگاه ها با حضور در خوابگاه دانشجویان شنوای نقطه نظرات دانشجویان بوده است، افزود: علاوه بر این بازدیدها، دیدارهایی نیز در قالب نشست های هم اندیشی با اعضای تشكل ها، دانشجویان ممتاز و غیره داشته كه ما حصل این نشست ها موجب رفع اكثر مشكلات دانشجویان دانشگاه بوده است.

دكتر باقری ثالث در ادامه با بیان اینكه همواره مسؤولان دانشگاه با دغدغه مندی تلاش كرده اند تا دانشجویان در فضایی آرام و عاری از هرگونه تنش به تحصیل بپردازند خاطر نشان كرد: تلاش كرده ایم تا دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س) مشكل و یا مانعی كه بتواند آنها را از رسالت واقعی خود كه همانا علم آموزی است، باز بدارد، پیش پای خود نبینند.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه این بازدید پاسخگوی سؤالات دانشجویان بود و به مسائل و مشكلات آنان شخصاً رسیدگی نمود.

93/2/21