استاندار قم در بازدید از دانشگاه حضرت معصومه (س): تأسیس پربرکت این مکان مقدس با دیگران بود، حالا توسعه و تکمیل آن به عهده ی ماست

صبح دومین روز تابستان سال جاری، دانشگاه حضرت معصومه (س) میزبان استاندار قم و هیأت همراه بود.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین  دكتر  علی بنایی معاون سیاسی امنیتی و مهندس علی اكبر مرتضایی قهرودی، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی، دكتر حاجی مظفری مدیركل اجتماعی فرهنگی و دكتر دلاوری سرپرست مركز علمی كاربردی استانداری قم ، و تنی چند از مسؤلین دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش پس از بازدید از فضای آموزشی و اداری این دانشگاه اظهار نمود: دانشگاه مکان مقدسی است لذا مجموعه استانداری باید با کاهش فشار های موجود، در حد توان برای پیشرفت این دانشگاه کمک رسانی کند.
استاندار قم با اشاره به تصمیم به جا و مورد نیاز تأسیس این دانشگاه گفت شروع این کار پربرکت با دیگران بوده و حالا توسعه و تکمیل آن به عهده ی ماست. لذا همگی باید تلاش کنیم تا این دانشگاه حداکثر تا یک سال دیگر به مکان اصلی منتقل شود.
صالحی منش در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت های لازم در شهرك حوزوی- دانشگاهی قم اظهار امیدواری كرد: با توافقات صورت گرفته ظرف دو ماه آینده مسأله تأمین گاز و برق این منطقه مرتفع گردد.
وی همچنین در خصوص تصویب نهایی اعتبارات در نظر گرفته شده جهت سفر ریاست محترم جمهور نیز به مسؤلین دانشگاه قول مساعد داد تا اعتبار مورد نیاز پیگیری و در نهایت تصویب گردد.
حجت¬الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به درخواست رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) جهت پیگیری درخواست¬ های سفر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به قم مبنی بر  صدور مجوز رشته های دانشگاه در دوره كارشناسی ارشد وعده داد: این موضوع را با توجه محدودیت های زمانی به سرعت پیگیری نماید.

دکتر باقری ثالث نیز پیش از سخنان استاندار قم در اظهاراتی ضمن عرض خیرمقدم به استاندار و همراهان و ارائه توضیحات مختصری از وضعیت کنونی دانشگاه، مهمترین موضوع در حال پیگیری مدیران مربوط را ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال این دانشگاه عنوان نموده و گفت: پیشرفت دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) و تبدیل آن به دانشگاهی بین المللی در حوزه زنان فقط با همراهی مسؤولین کشوری ممکن خواهد بود.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به ثبت نام از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در آینده ی نزدیک، فضای آموزشی موجود را بسیار اندک توصیف نموده و از استاندار قم رفع این مشکل را خواستار شد.
لازم به ذکر است دانشگاه حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم با ایجاد فضای دانشگاهی به مساحت یکصد هکتار خود را برای پذیرش ده هزار دانشجوی دختر آماده می کند.