پيام تبريك رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت فرارسيد عيد سعيد فطر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر دكتر علی رضا باقری ثالث، رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) طی پیامی این عید فرخنده را به تمامی مسلمین به ویژه جامعه دانشگاهی كشور تبریك گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم اله الرحمن الرحیم
حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به یكایك مسلمانان جهان به ویژه جامعه معظم دانشگاهی كشور عزیزمان تبریك و تهنینت عرض می نمایم.
عید سعید فطر، عید عبودیت و بندگی انسان به درگاه حق تعالی و رهایی بشر از چنگال هوای نفس است. مؤمنانی كه در طی ماه پر برك رمضان بر سر سفره پروردگار بوده و از نعمت ها و مواهب ارزشمند این ماه عزیز بهره برده اند در این روز بزرگ توفیق بندگی خویش را جشن گرفته و به شكرانه آن نماز می گذارند.
عید سعید فطر، عید همدلی و وحدت امت بزرگ اسلام پس از یك ماه مبارزه خستگی ناپذیر با شیطان و مظاهر آن است.
مؤمنان روزه دار پس از این ماه با قلوبی نرم و مهربان، در حالی كه انوار رحمت الهی بر آنان تابیده است، شروعی دوباره می كنند و دوشادوش یكدیگر برای اعتلای هر چه بیشتر دین رسول خدا(ص) تلاش و همت می كنند.
اما آنچه در این روز بزرگ و این فراز شیرین موجب اندوه و تأثر بشریت و به ویژه مسلمین جهان می گردد، مسائلی است كه در چندین نقطه از بلاد مسلمین ایجاد گردیده است.
مسأله فلسطین و به ویژه غزه، امروز موجب تلخی كام امت اسلام است. مظلومانی كه چه در ایام ماه مبارك رمضان و چه در آستانه عیدسعید فطر قربانی شرارت وحشی ترین قوم تاریخ اسرائیل جنایتكار و طرفداران آن شده اند كه از خدای متعال می خواهیم به بركت این عید بزرگ و حرمت نام نبی مكرم اسلام(ص) هر چه سریع تر موجبات رهایی این ملت مظلوم فراهم گردد.
همچنین از ساحت پروردگار مسألت می نماییم تا دل های مسلمین جهان به یكدیگر نزدیك تر و صفوف این امت بزرگ مستحكم تر گردد تا ریشه فتنه گرانی همچون گروهك تروریستی داعش و نظایر آن در عراق و سوریه و سایر بلاد مسلمین كنده شود.
در انتها بار دیگر  ضمن تبریك مجدد این عید بزرگ به محضر حضرت ولی عصر(عج) و تمامی مؤمنین جهان، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.
علی رضا باقری ثالث
سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س)
06 مرداد ماه 1393