تحصیلات
1)دکتري مديريت سيستم ها – دانشگاه تهران، معدل کل 18.96
2)فارغ التحصيل دوره کارشناسي ارشد مديريت فناوري اطلاعات – دانشگاه تهران، معدل کل 18.47
3)فارغ التحصيل دورهي كارشناسي مديريت دولتي، دانشگاه تهران، معدل 19.44
4)ديپلم رياضي ، با معدل 19.60
افتخارات
1)• پژوهشگر برتر کشور در بیست و چهارمین جشنواره پژوهش، فناوری و نوآوری در سال 1402
2)• پژوهشگر برتر استان قم در سال 1399
3)• كسب رتبه اول آزمون كتبي دكتري مديريت سيستم ها و رتبه سوم كل.
4)• کسب رتبه اول فارغ التحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد مديريت فناوري اطلاعات با معدل 47/18.
5)• کسب رتبه اول فارغ التحصيلي در مقطع کارشناسي مديريت دولتي با معدل 44/19.
6)• استاد پژوهشگر برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال 1391، 1392 و 1396، 1397، 1398، 1399، 1401، 1402
7)• استاد برتر بین المللی اولین دوره انتخاب پژوهشگر بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) سال 1401
8)• حائز شرايط دفتر استعداد هاي درخشان دانشگاه تهران و بنياد ملي نخبگان.
9)• دریافت عنوان مقاله برتر در اولین و دومین و سومین کنفرانس سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه کمیته علمی
10)• دریافت عنوان مقاله برتر در کنفرانس بین المللی ICEECMPEدر کشور چین
راهنمایی پایان نامه
1)بررسي عوامل مؤثر بر پذيرش بيمه الکترونيک با استفاده از مدل اصلاح شده پذيرش تکنولوژي (TAM) در شرکت بيمه سامان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: عمادالدین کریمی)
2)ارائه چارچوبی برای ارزیابی سرمایه گذاری های حوزه فناوری اطلاعات، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: امیر الهیاری).
3)بررسی تأثیر قابلیت های رسانه های اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: ساناز کارگران).
4)بررسی تاثیر بلوغ معماری سازمان بر عملکرد فناوری اطلاعات با رویکرد کارت امتیازی متوازن، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: نیما احمدزاده).
5)شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک مدیریت دانش با کسبوکار، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: زهرا کوچک زاده).
6)شناسایی و اولویت¬بندی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش 2.0 در ایران، پردیس فارابی، دانشگاه تهران.
مشاوره پایان نامه
1)تاثیر قابلیت¬های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید با نقش میانجی گری اعتماد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: فاطمه ابراهیمی دلاور).
2)شناسايي ورتبه بندی فرصت¬ها و چالش¬هاي بازاريابي رسانه¬هاي اجتماعي (مورد مطالعه : شركت كاله)، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: عاطفه خالقی).
3)ارائه چارچوب پیاده سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: غزاله طاهری).
4)ارائه چارچوب عوامل موثر بر راه اندازی کسب وکار الکترونیک در حوزه زنان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: کشوری).
5)شناسائی و اولویت بندی شاخص های چارچوب تکامل یافته سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش APO در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تصمیم گیری خاکستری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: محمد رنجبر طرقی).
6)ارائه چارچوبی برای ارزیابی آمادگی سازمانی پیادهسازی انبار داده، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: فاطمه عسگری).
فعالیتهای اجرایی
1)مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه حضرت معصومه (س)، سال 1395
2)عضو هیئت مدیره شرکت کارآفرینی و مشاوره کسب وکار عماد، دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی، از مرداد 1395 تا کنون
3)تحلیلگر ارشد گزارش "دولت الکترونیک سازمان ملل و بررسی و تحلیل موقعیت ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1393.
4)تحلیلگر ارشد گزارش "جامعه اطلاعاتی سازمان ITU و بررسی وضعیت کنونی ایران "، شرکت پرورش داده، سال 1391.
5)تحلیلگر ارشد در پروژه"بررسی نحوه صدور پروانه برای ارائه خدمات الکترونیکی در کشور"، شرکت پرورش داده ها، سال 1391.
6)مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه از بهمن ماه 1400
کتابهای تالیفی
1)"برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات: رویکردی به سیستم های اطلاعاتی"، انتشارات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. 1390.
2)"تحلیلی بر وضعیت توسعه دولت الکترونیک در جهان و ایران از منظر شاخص توسعه دولت الکترونیک سازمان ملل متحد"، مرکز نشر آثار علمی دانشگاه تربیت مدرس، 1393.
3)" سیستم های اطلاعاتی: رویکردی کسب و کار محور"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1395.
4)" تجاریسازی در علوم انسانی: رویکردی نظام یافته"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1399.
5)کتاب بازی پردازی و بازی های تبلیغی: رویکردی نوین در بازاریابی دیجیتال ، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1401
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)27. Kargaran, S., Jami pour, M., Moeini, H., 2017, Successful Customer Knowledge Management Implementation through Social Media Capabilities, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 47(3).
2)26. Jami pour, M., Hosseinzadeh, M., Bagherzadeh, M., Taheri, F. 2017. Developing a new framework for evaluating e-learning systems: integrating BSC and FAHP, Kybernetes, 46(8).
3)25. Jami Pour, M., Kouchak Zadeh, Z., Ahmad Zadeh, N. 2018. Designing an integrated methodology for knowledge management strategic planning: the roadmap toward strategic alignment, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 48(3), 373-387.
4)24. Jami Pour, M., Jafari, S.M.B. 2019. Toward a maturity model for the application of social media in healthcare: The health 2.0 roadmap. Online Information Review, Vol. 43 Issue: 3, pp.404-425, https://doi.org/10.1108/OIR-02-2018-0038.
5)23. Taheri, F., Jami Pour, M., Asarian, M. 2019. An exploratory study of subjective well-being in organizations -a mixed method research approach, Journal of Human Behavior in the Social Environment, Volume 29 Issue 4, 435-454
6)22. Jami Pour, M., Asarian, M. 2019. Strategic orientations, knowledge management (KM) and business performance: an exploratory study using clustering analysis, Kybernetes, 48(9), 1942-1964.
7)21. Jami Pour, M., Taheri, F. 2019. Personality traits and knowledge sharing behavior in social media: mediating role of trust and subjective well-being, On the Horizon, Vol. 27 No. 2, pp. 98-117.
8)20. Jami Pour, M., Zarei Matin, H., Yazdani, HR., Kouchak Zadeh, Z., 2019. A comprehensive investigation of the critical factors influencing knowledge management strategic alignment, Knowledge Management & E-Learning, 11(2), 153–169.
9)19. Sherkat, M.H., Jami Pour M., Manian, A. 2020. Toward an integrated framework of corporate knowledge portals vulnerabilities: resolving KM security challenges, Journal of Information and Knowledge Management (JIKM), Vol. 19, No. 03, 2050017.
10)18. Jami Pour, M., Mesrabadi, J., HosseinZadeh, M. 2020. A Comprehensive Framework to Rank Cloud-based E-learning Providers Using Best-Worst Method (BWM): A Multidimensional Perspective, Online Information Review, 44(1), 1468-4527.
11)17. Jami Pour, M., Jafari, S.M., Vatanchiyan, V., 2020, What are the determinants of KM 2.0 adoption? A meta-synthesis of the literature, KNOWLEDGE MANAGEMENT RESEARCH & PRACTICE, VOL. 18, NO. 4, 450–461.
12)16. Mohammadi, F., Yazdani, H.R., Jami Pour, M., Soltani, M., 2020, Co-creation in tourism: a systematic mapping study, TOURISM REVIEW, Vol. 76 No. 2, pp. 305-343.
13)15. Jami Pour, M. Sadeghi, S., Yahyaei, E., 2020. Identifying the success factors of advergames: A mixed-method approach, Arts and the Market, Vol. 10 No. 3, pp. 205-220.
14)14. Jami Pour, M., Ebrahimi Delavar, F., Taheri , G., Kargaran, S., 2021, Developing a scale of social commerce service quality: an exploratory study, Kybernetes, Vol. 50 No. 8, pp. 2232-2263.
15)13. Jami Pour, M., Hosseinzadeh, M., 2020, An integrated framework of change management for social CRM implementation, Information Systems and e-Business Management, 19, pages 43–75, https://doi.org/10.1007/s10257-020-00479-z.
16)12. Jami Pour, M., Rafiee, Kh., Khani, M., Sabrirazm, A. 2021. Gamification and customer experience: The mediating role of brand engagement in online grocery retailing, Nankai Business Review International, Vol. 12 No. 3, pp. 340-357.
17)11. Jami Pour, M., Hosseinzadeh, M., Amozadeh., H., 2021., Exploring and evaluating success factors of social media marketing strategy: a multi-dimensional-multi-criteria framework, Foresight, Vol. 23 No. 6, pp. 655-678.
18)10. Jami Pour, M., Mesrabadi, J., Assarian., M. 2022, Meta-analysis of the DeLone and McLean models in e-learning success: the moderating role of user type, Online Information Review, Vol. 46 No. 3, pp. 590-615.
19)9. Jami Pour, M.,Hajibabaee, M., Abbasi, F., 2021, Developing a Model of Online Shopping Experience in Mobile Retailers: An empirical investigation, International Journal of Business Enviroment, 13(3), pp.282 - 307.
20)8. Jami Pour, M., Hosseinzadeh, M., Mansouri, N., 2022, Challenges of customer experience management in social commerce: an application of social network analysis, Internet Research, Vol. 32 No. 1, pp. 241-272.
21)7. Jami Pour, M., Abbasi, F., Sohrabi, B., 2022, Toward a Maturity Model for Big Data Analytics: A Roadmap for Complex Data Processing, International Journal of Information Technology & Decision Making, https://doi.org/10.1142/S0219622022500390.
22)6. Jami Pour, M., Kazemi, Z., Moeini, H., (2023). Understanding customer attitude toward Advergames: An extended TAM approach, Arts and the Market, Vol. 13 No. 2, pp. 94-116.
23)5. Jami Pour, M., Jafari, S.M.B., Rafiee, Kh. (2023). What are the determinants of customer knowledge sharing in online brand communities? A meta-synthesis of the literature, Int. J. of Knowledge and Learning, Accepted.
24)4. Jami Pour, M., HosseinZadeh, M., Moradi, M., (2023). IoT-based entrepreneurial opportunities in smart transportation: a multidimensional framework, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, Accepted.
25)3. Jami Pour, M., Karimi, Z., (2023). An integrated framework of digital content marketing implementation: An exploration of Antecedents, processes, and consequences, Kybernetes, Accepted.
26)2. Taheri, Ghazale; Mohammadi, Fatemeh; Jami Pour, Mona, 2024, What drives social co-creation in tourism: An empirical study, Foresight. Vol. 26 No. 1, pp. 114-135.
27)1. Jami Pour, M., Sherkat, M.H., Assarian, M., 2022, Citizens’ intention to use of e-Governance in Iran: The Challenge of E-good Governance implementation, Electronic Government, an Int. J., Vol.18 No.3, pp.293 - 322.
28)2. Jami Pour, M., Moeini, H., Hosseini Nejad, L. 2024. Understanding customer purchase intention in social media: An integration of TAM and DeLone and McLean’ model, International Journal of Business Information Systems, Accepted paper. DOI: 10.1504/IJBIS.2021.10050397.
29)3. Jami Pour, M., Ebrahimi Delavar, F., Khaleghi, F. 2023, How strategic intelligence impact marketing strategy effectiveness in SMEs context: using structural equation modeling, International Journal of Intelligent Enterprise, Vol, 10, No. 2, 206-220.
30)4. Jami Pour, M., Taheri, Gh. 2020. Moving toward Adoption of Social Commerce: Exploring Drivers and Barriers Using AHP Approach, Int. J. Business Innovation and Research, 23(4), 453-479.
31)5. Jami Pour, M., Lotfiyan, Z. 2020. A new framework of electronic word-of-mouth (eWOM) in social networking sites: the system-based approach, International Journal of internet marketing and advertising, 14 (1), 48-70.
32)6. Jami Pour, M., Kazemi, Z. 2020. Investigating determinants of brand equity in mobile Commerce, Int. J. Business Innovation and Research, https://doi.org/10.1504/IJBIR.2020.107842.
33)7. Jami Pour, M., Fallah, M. 2019, How Enterprise Architecture Influences Strategic Alignment Maturity: Structural Equation Modeling, International Journal of Business Excellence, 17(2), 189-209.
34)8. Jami Pour, M., Nabizadeh Mamani, E., Rahimzadeh, M. 2018. How customer relationship management (CRM) and innovation influence business performance mediating role of innovation, International Journal of Customer Relationship Marketing and Management (IJCRMM) 9(2), 15 pages
35)Mohammadi, Sh., Sherkat, H., Jamporazmey, M., 2012, “A taxonomy framework based on ITU-TX-805 security architecture for quantitative determination of computer network vulnerabilities”, Security and Communication Networks, DOI: 10.1002/sec.623.
36)Asosheh, A., Nalchigar, S., Jamporazmey, M. 2010. “Information Technology Project Evaluation: An Integrated Data Envelopment Analysis and Balanced Scorecard Approach”, Expert systems with applications37, pp: 5931-5938.
37)Jamporazmey, M., Zehtabi, M., Nejati, M. 2011. Productivity Paradox Challenge: Impact of Information Technology (IT)-Business Alignment on Business Performance in Iranian IT-Based Firms”, Australian Journal of Basic and Applied Sciences 5, pp. 1687-1695.
38)Jami Pour, M., Manian, M., Yazdani, H, 2016, “A theoretical and methodological examination of knowledge management maturity models: a systematic review”, IJBIS, Volume 23 Issue 3, Pages 330-352.
39)Manian, M., Jamporazmey, M., Sherkat, M., 2014, “Positivism in information systems: investigating paradox between theory and practice in IS researches”, Int. J. Business Information Systems, 16(1),72-88.
40)Momeni, M., Jamporazmey, M., Mehrafrouz, M., Bahadorid, F., 2013, “Comprehensive framework for evaluating e-learning systems: using BSC framework”, International Jl. on E-Learning, 12 (1), 317-334.
41)Jamporazmey, M., Mohammadi, Sh., Nejati, M. (2013), “TAM-based acceptance modeling in knowledge management”, In M. Nejati (Ed.), Frontiers of Business, Management and Economics: An Interdisciplinary Collection of Managerial Research Findings and Breakthroughs (pp. Page Numbers). Boca Raton, USA: Universal-Publishers.
42)Jamporazmey, M., Mehrafrouz, M., 2012, “Designing an evaluation framework for knowledge management systems by using balanced scorecard”, Int. J. Business Information Systems, Vol. 11, No. 1,110-125.
43)Mehregan, M.R., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M.,Mehrafrouz, M. 2011. Application of Fuzzy Analytic Hierarchy Process in Ranking Modern Educational Systems’ Success Criteria . International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 1, pp.299-304.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)• بررسي رابطه بين همراستايي فناوري اطلاعات و کسب وکار با عملکرد سازماني با استفاده از مدل معادلات ساختاري (برگرفته از پايان نامه کارشناسي ارشد)، مجله مديريت فناوري اطلاعات، انتشارات دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، شماره 3،پاييز و زمستان 1388.
2)• چالش مديريت منابع انساني در سازمان هاي مجازي - بررسي رابطه بين درجه مجازيت سازمان و تعهد سازماني، مجله مديريت فناوري اطلاعات، انتشارات دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، تابستان 89.
3)• بررسي رابطه بين گرايش استراتژيک شرکت با عملکرد سازماني با استفاده از رويکرد کارت امتيازي متوازن(برگرفته از پايان نامه کارشناسي ارشد)، مجله مدیریت بازرگانی، 1389
4)• چالش همراستايي کسب و کار و فناوري اطلاعات: پياده سازي معماري سازماني راهکاري براي همراستايي استراتژيک، مجله مديريت توليد و عمليات، دانشگاه اصفهان، داراي درجه علمي-پژوهشي موردتاييد وزارت علوم)، 1389.
5)• ارائه رويکردي جامع براي ارزيابي سيستم هاي مديريت دانش: با استفاده از تحليل رابطه اي خاکستري، مجله علمي-پژوهشي مديريت توليد و عمليات، انتشارات دانشگاه اصفهان، زمستان 90.
6)• طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش همراستا با استراتژی های کسب وکار: با استفاده از روش فراترکیب، مجله مديريت فناوري اطلاعات، تابستان 1393.
7)• ارائه يك روش محاسباتی به منظور کمي¬سازی میزان آسيب¬پذيري شبکه¬هاي کامپيوتری، فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، تابستان 93.
8)• ارائه چارچوب ارزیابی آمادگی سازمان ها در پیاده¬سازی دورکاری: رویکردی آمیخته، فصلنامه علمی پژوهشی بهبود مدیریت، پاییز 1393.
9)• چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش: بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با رویکردی آمیخته، مدیریت فناوری اطلاعات، تابستان 1394.
10)• ارائه نقشه راه همراستا سازی استراتژیک مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران: مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای تهران، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 8، شماره 2، تابستان 1395
11)• چالش پیاده سازی حکمرانی الکترونیکی خوب: شناسایی عوامل موثر بر پذیرش حکمرانی الکترونیک از سوی شهروندان با رویکردی آمیخته، فصلنامه علوم مدیریت، در حال انتشار.
12)• تأثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بواسطه اعتماد (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)، فصلنامه مدیریت بازرگانی، درحال انتشار.
13)طراحی چارچوبی برای پیاده سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 855-876.
14)ارائه مدل مدیریت تغییر در برونسپاری خدمات فناوری اطلاعات: رویکرد ساختاری- تفسیری، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 405-425.
15)بررسی تاثير گرايش استراتژيک کسبوکار بر عملکرد سازمانی با نقش ميانجی مديريت دانش، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 10، شماره 4، صفحه 835-854.
16)شناسایی و رتبه بندی فرصتها و چالشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی، تحقیقات بازاریابی نوین، دوره 9، شماره 1 - شماره پیاپی 32، بهار 1398، صفحه 69-88.
17)چالش پیاده سازی حکمرانی الکترونیکی خوب: شناسایی عوامل موثر بر پذیرش حکمرانی الکترونیک از سوی شهروندان با رویکردی آمیخته، فصلنامه علوم مدیریت، در حال انتشار.
18)طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 2.0 ، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 651-676.
19)ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری، کاوش های مدیریت بازرگانی، شماره 22، پاییز و زمستان 98، 25-54.
20)طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته، مطالعات رفتار مصرف کننده، دوره 6، شماره 2، زمستان 1398، صفحه 45-66.
21)Jafari, S.M.B., Jami Pour, M., Esfandiyarpour, R.Z., (2019). Identifying the determinant factors of e-service innovation: A qualitative meta-synthesis, JITM, 11(2), 79-110.
22)ارائه متدولوژی انتخاب استراتژی مدیریت پروژههای فناوری اطلاعات، نشریه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، شماره 37-38، پاییز و زمستان 1397، 17-34
23)شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان ها، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، دوره 9، شماره 33،پاییز 1399، 287-322.
24)بررسي تاثیر مهارت های سایبری بر کاهش میزان بزه دیدگی سایبری، مجله علمی-پژوهشی پژوهش های اطلاعاتی و جنایی، دوره 15، شماره 59، 151-170.
25)روند جهاني پژوهش در حوزه هم آفرینی در گردشگری: یک مرور نظامند، نشریه گردشگری و توسعه، دوره 10، شماره 1، 1-16
26)ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی: با استفاده از مدل بلوغ قابلیت یکپارچه، دوفصلنامه راهبردهای بازرگانی، شماره 14 پاییز و زمستان، 39-56.
27)چارچوب عوامل موفقیت پیادهسازی نوآوری باز با استفاده از رویکرد فراترکیب، نشريه توسعه فناوري، دوره 8، شماره 2، 77-115.
28)طراحی مدل مدیریت دانش شخصی در شرکتهای دانشبنیان، مدیریت اطلاعات، دوره 6، شماره 1، ص 178-200.
29)شناسایی و اولویتبندی ارزشهای تجاری رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند، مطالعات رسانه های نوین، سال ۸، شماره 31 ، پاییز 1401، ص 301تا332
30)طراحی چارچوب پیادهسازی بازاریابی دیجیتال بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت فرش)، مدیریت کسب وکار بین المللی، دوره 4، شماره 4، 151-169.
31)چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه، رفتار مصرف کننده، پذیرش
32)واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامکهای کاربردی سفارش غذا، چشم انداز مدیریت بازرگانی، دوره 20 شماره 47، پاییز 1400.
33)ارائه چارچوبي براي توانمندسازي کسبوکارهای خانگی تحت پوشش بسيج سازندگي استان قم، مطالعات راهبردی بسیج، دوره 24، شماره 93، ص 35-76
34)33. ارائه چارچوب ارزیابی کیفیت محتوای کاربرساخته در رسانه های اجتماعی، فصلنامه علمی مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، https://doi.org/10.22034/jiscm.2022.327820.1347
35)ارائه چارچوب هم رقابتی کسب وکار ها در دوران کرونا، اندیشه مدیریت راهبردی، شماره دوم، پیاپی 30، ص 45-80
36)شناسایی و اولویت بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط، کاوش های مدیریت بارزگانی، دوره 14 شماره 28، 103-137.
37)36. چارچوب ارزیابی عملکرد بازاریابی رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط: رویکردی ترکیبی، بازاریابی نوین، دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، 1-28.
38)واکاوی چالشهای اخلاقی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ایران: رویکردی اکتشافی، فصلنامۀ تحقیقات فرهنگی ایران، دوره 15 شماره 2، تابستان 1401
39)مطالعه¬ی پدیدارشناسانه تجربه زیسته مدیران در اجرای موفق استراتژی فناوری اطلاعات: طراحی چارچوبی یکپارچه از پیشران¬ها، فرایند و پیامدها، نشریه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، شماره 55، دوره 15، بهار1402، 104-123.
40)بررسی چگونگی تأثیرپذیری مدیریت منابع انسانی از اینترنت اشیا، نشریه مدیریت دولتی، شماره 2، دوره 15، 1402.
41)41. طراحی چارچوب بهکارگیری هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی: رویکردی اکتشافی، نشریه مدیریت منابع انسانی پایدار، دوره 5، شماره 9، مهر 1402، 284-263
42)شناسایی شکافهای دانشی در پروژههای تجدید ساختار سازمانی (مطالعۀ موردی: شرکتهای پالایش نفت)، مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی، دوره 15 شماره 58، صص 129-156.
همایشهای بین المللی
1)Jami Pour, M., Khalili, Z., (2017). "Identifying and prioritizing strategic planning challenges via governmental CEO", 10th International Conference on Economics and Management, Rast, Iran
2)Jami pour, M., Bahadori, F. (2017). TOWARD A NOVEL FRAMEWORK FOR E-LEARNING SYSTEMS SUCCESSFUL IMPLEMENTATION: A SYSTEMATIC APPROACH, International Conference on Electrical, Electronics & Communication Engineering (ICEECE-2017), Mumbai, India.
3)Mosakhani, M., Jamporazmey, M., “Introduce Critical Success Factors (CSFs) of elearning for evaluating elearning implementation success”, The 2010 International Conference on Educational and Information Technology(ICEIT 2010), September 17-19, China, IEEE.
4)Beiryaei, H., Jamporazmey, M., “Propose a framework for knowledge management strategic planning (KMSSP), The 2010 International Conference on Electronics and Information Engineering (ICEIE 2010), August 1-3, Japan, IEEE.
5)Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M., “introducing an approach for appraising e-learning system performance: combination of FAHP and critical success factors”, icelet2012, February 14-15, Tehran, IEEE.
6)Mehregan, M., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M and Mehrafrouz, M., “Proposing an approach for evaluating e-learning by integrating critical success factor and fuzzy AHP”, 2011 International Conference on Innovation, Management and Service, Singapore.
7)Mehregan, M., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M., Kazemi, A. 2012.“An integrated approach of critical success factors (CSFs) and grey relational analysis for ranking KM systems, International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, Procedia - Social and Behavioral Sciences 41 ( 2012 ) 402 – 409
8)Jami pour, M., Kazemi, Z., (2017). "Identify factors influencing brand equity in Mobile Commerce, 10th International Conference on Economics and Management", 10th International Conference on Economics and Management, Rast, Iran
همایشهای داخلی
1)ارائه مدلی نوین برای پذیرش سیستم های مدیریت دانش: روش آمیخته فراترکیب و تئوری برخاسته از داده، ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، 6-7 اسفند ماه 1392.
2)مروري بر شاخص هاي موثر بر ارزيابي آمادگي سازماني پياده سازي انبار داده، کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، اسفند دانشکده مدیریت 1393
3)نقش مدیریت دانش در نوآوری و افزایش خلاقیت سازمان ها، کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری، 1394.
4)مزیت رقابتی و سیستم های اطلاعات استراتژیک، اولین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب وکار، 27 آذر 1394.
5)چالش همراستایی استراتژیک مدیریت دانش: طراحی متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک مدیریت دانش، دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، دی دانشگاه تهران 1395.
6)بررسی تأثیر قابلیت های رسانه های اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، بهمن دانشکده مدیریت 1395.