درباره دانشگاه     تماس با ما      English    عربي    
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر حسین معینی
رتبه علمی : دانشیار
سمت/سازمان : هیئت علمی
پست الکترونیکی : moeini61@yahoo.com, hmoeini@hmu.ac.ir
تعداد مقالات داخلی
30
تعداد مقالات wos
2
تعداد مقالات scopus
4
تعداد مقالات jcr
0
تعداد کتاب ها
1
قراردادهای ارتباط با صنعت
0
نسبت مقاله های jcr استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های scopus استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های wos استاد نسبت به اعضای هیات علمی
تحصیلات
1)دكتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي
2)كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي
3)كارشناسي مديريت بازرگاني
افتخارات
1)رتبه اول مقطع دكترا
2)رتبه اول مقطع كارشناسي ارشد
راهنمایی پایان نامه
1)تحلیل رفتگی کارکنان بخش فروش
2)شناسایی مزیت رقابتی بازارچه مرزی استان کردستان
3)تدوین برنامه راهبردی گردشگری پزشکی شهر قم
4)شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در گردشگری سلامت
5)بررسی تاثیر مادی گرایی، مد گرایی و تصویر اجتماعی ادراک شده بر رفتار خرید وسواسی
6)ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در زنان
7)تاثیر میانبرهای ذهنی بر خرید آنی
8)شناسایی فرصت ها و چالش های رسانه اجتماعی
9)بررسی رابطه قابلیت های رسانه اجتماعی بر نگرش مشتریان
10)بررسی بازاریابی حسی بر رفتار خرید مصرف کننده
11)تاثير هوشمندي رقابتي بر تجارت اجتماعي
12)ارائه مدلي براي مد در زنان
13)بررسی عوامل موثر بر قصد خرید در رسانه اجتماعی
14)ارائه مدلی برای اعتیاد سیگار زنان جوان
15)بخش بندی و رتبه بندی بازار پتروشیمی خاور میانه
16)شناسایی چالش های خرده فروشی اینترنتی مواد غذایی
17)ارائه مدلی برای عوامل موثر بر نگرش در بازی های تبلیغی
18)ارائه مدلی برای ارائه موثر در روابط خرید و فروش
19)بررسی سبک زندگی فروشندگان موفق خانم
20)شناسایی عوامل موثر بر خرید لوازم ارایشی لوکس
21)تحلیلی بر موسیقی تبلیغات بازرگانی
22)بررسی سبک رهبری مدیران فروش موفق در صنعت بیمه
23)ارائه مدلی برای فهم عدم خرید کالای ایرانی
24)شناسایی عوامل موثر بر موفقیت فروشندگان خانم
25)شناسایی علل خروج بازاریابان از از بازاریابی هرمی
26)شناسایی علل وفاداری سوپر مارکت ها به عمده فروشان
27)ارائه الگویی برای سبک زندگی دانشجویان نخبه
28)ارائه مدل بلوغ تجارت اجتماعی
29)مدلسازی ساختاری تفسیری مولفه‌های بازاریابی استراتژیک رسانه‌های اجتماعی
30)نیازسنجی آموزشی صادرکنندگان کالا برای موفقیت در بازارهای بین المللی
31)شناسایی عوامل موثر بر برندسازی هم آفرینی در استارتاپ ها
32)طراحی سناریوهای آینده آموزش عالی استان قم
33)ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با نقش میانجی خصومت مصرف کننده
34)شناسایی و اولویت بندی موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس
35)شناسایی و رتبه بندی چالشهای خرده فروشی های اینترنتی مواد غذایی
36)شناسایی عوامل موثر بر خیانت در روابط وارد کننده و صادرکننده
37)شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندسازی در حوزه گردشگری کویری(مورد مطالعه: دریاچه نمک قم)
38)ارائه چارچوب تجربه مشتری در خریدهای اینترنتی
39)تاثیر برندسازی مشترک صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک بر قصد خرید سرمایه‌گذاران با تاکید بر نقش میانجی تصویر ذهنی برند
40)ارائه چارچوب تعالی بازاریابی اینترنتی بین المللی
41)ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش
42)بررسی تاثیر اثربخشی تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر نیات رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی ادراکات مصرف کنندگان
43)ارزیابی عملکرد و رتبه بندی فروشندگان شرکت فروش خودرو
44)شناسایی موانع توسعه روابط اتاق بازرگانی با تشکل های بخش خصوصی (شرکت های خصوصی)»
45)شناسایی و رتبه بندی علل کم کاری فروشندگان
46)بررسی تاثیر شخصیت مصرف کننده بر بشارت برند با نقش میانجی احساس روانشناختی جامعه برند
47)شناسایی عوامل کلیدی موفقیت عکاسی در محل مشتری از دیدگاه مشتریان
48)طراحی سناریو آینده نشر کتاب در ایران
49)بررسی تاثیر شخصیت فروشنده و تعصب اجتماعی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری عملکرد فروشنده
50)شناسایی فرصتها و چالشهای پیاده سازی خرده فروشی موبایلی
51)بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازار محوری بر خلق ارزش مشترک در شرکت های نوپا
52)شناسایی و اولویت بندی پیشایندهای بازارپردازی در حوزه خرده فروشی
53)ارائه چارچوب پیاده سازی موفق نوآوری استراتژیک در شرکت های نوپا
54)ارائه چارچوب زیست بوم برندسازی 2.0 در حوزه کسب و کارهای نوپا
55)بخش بندی بازار مد ایرانی اسلامی در بین دانشجویان دختر
56)شناسایی راهبردهای ارتقاء جایگاه برند شهری (مطالعه موردی شهر پرند)
57)شناسایی عوامل موثر بر تداوم استفاده از کیف پول همراه
58)ارائه مدلي از قصد خريد لوازم خانگي هوشمند مبتني بر اينترنت اشياء
59)بررسی تاثیر قیمت مرجع بر «قیمت گذاری آنچه که میخواهید پرداخت کنید» با نقش میانجی آگاهی قیمت و درگیری ذهنی مصرف کننده
60)شناسایی عوامل اثرگذار بر اعتبار نام تجاری در کسب و کار الکترونیک
61)بررسی استراتژی شكست سریع بر عملكرد نیروی فروش با تاكید بر نقش مشتری مداری
62)ارائه چارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری
63)تبیین علی قلدری سازمانی در میان کارکنان فروش
64)ارائه مدل برای اعتماد دنبال كنندگان به پیج های اینستاگرام
65)شناسایی موانع پیاده سازی تجارت الکترونیک در صنعت کاغذ در ایران
66)شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتری در خرده فروشی های آنلاین مواد غذایی در دوران کرونا
67)شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران بر رستوران های سنتی در دوران همه گیری كوید 19
68)شناسایی عوامل موثر بر خرید سوغاتی در بین گردشگران شهر مذهبی قم
69)بررسی پروفایل روانشناختی مرتبط با موفقیت مدیران فروش خانم
70)شناسایی پیشران های تاب آوری در صنعت گردشگری در بحران كرونا
71)تاثير بازاريابي گوشه ای بر عملكرد فروش: نقش ميانجي صميميت با مشتری
72)شناسایی چالش ها و فرصت های بازار فروش صنعت سیم و کابل
مشاوره پایان نامه
1)گونه شناسی سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی و ارائه الگو، احسان محمدي، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1395
فعالیت‌های اجرایی
1)مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه حضرت معصومه س
2)مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حضرت معصومه س
3)مدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه س
4)معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه س
5)مشاور بازاریابی و فروش در صنعت پخش قطعات خودرو
6)مشاور بازاریابی و فروش در صنعت پخش کامپیوتر
7)مشاور بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی
8)مشاور بازاریابی در صنعت بانکداری
کتاب‌های تالیفی
1)کتاب : بازی پردازی و بازهای تبلیغی  انتشارات دانشگاه حضرت معصومه س ایران 1402 زهره کاظمی مونا جامی پور حسین معینی
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)Relationship between service quality , customer satisfaction & customer loyalty in shiraz banking system Journal of International Marketing & Marketing Research A. Sanayei , H. Moeini , M.Shafiei 2008
2)Foreign Market Analysis: Iran Pistachio as a Case Study Middle-East Journal of Scientific Research H. Moeini, B. Ranjbarian, M. Rashidkaboli and K. Azarbayejani 2012
3)Improvement of Knowledge Workers Preservation via Work Life Quality Programs FAUNA ROSSII I SOPREDEL NYKH STRAN Mehdi Abzari, Ali Ata Far, Ali Agha Rafiee, Hosien Moini 2013
4)Vendor Selection via Fuzzy Analytic Hierarchy Process: a Case Study Int Journal of Social Science and Management Hosien Moeini 2014
5)Successful Customer Knowledge Management Implementation through Social Media Capabilities VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems
6)Identifying and ranking of factors affecting customer experience for purchasing luxury brands Int. J. Nonlinear Anal. Appl. 2021
7)Understanding customer purchase intention in social media: An integration of TAM and DeLone and McLean model International Journal of Business Information Systems Mona Jami Pour• Leila Hosseini Nejad • Hossein Moeini • 2021
8)Understanding customer attitude toward Advergames: An extended TAM approach Arts and the Market • Jami Pour, Mona; Kazemi, Zohre ; Moeini, Hossein 2023
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)بانک و جايگاه يابي در بازار رقابتي مجله تدبیر علمی تخصصی حسین معینی، مجتبی شفیعی 1386
2)تاثير وجهه سازمان و رضايت مشتري بر وفاداري مشتري ، مورد مطالعه : خدمات رستوران ها در شهر اصفهان مجله دانشور- شاهد علمی پژوهشی بهرام رنجبریان، مجتبی شفیعی، حسین معینی 1389
3)بررسي تعهد در روابط سازمان با سازمان از ديدگاه مديران خريد، مورد مطالعه : شرکت هاي گاز استان هاي ايران مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران ISC علمی پژوهشی بهرام رنجبریان، حسین معینی، مجتبی شفیعی 1389
4)مطالعه و شناسايي استعدادهاي بالقوه اقتصاد روستاهاي استان قم (مطالعه موردي: روستاهاي شهر كهك) فصلنامه نگرش های نودر جغرافیای انسانی ISC علمی پژوهشی حمداله پيشرو، حسين معيني، پروانه عزيزي 1391
5)آفلوانزا ويروسي اجتماعي مجله تدبیر علمی تخصصی حسین معینی، سحر فتاحی 1394
6)ارائه مدلي براي اعتياد به خريد در ميان زنان با استفاده از نظريه مفهوم سازي بنيادي تحقیقات بازاریابی نوین ISC علمی پژوهشی حسین معینی، سحر فتاحی 1395
7)سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی پژوهش در ورزش تربیتی ISC علمی پژوهشی محمدی،باقری، زارعی متین، معینی، خنیفر 1395
8)تأثیر قابلیت های2023 تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بواسطه اعتماد (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام) مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران ISC علمی پژوهشی حسین معینی، مونا جامی پور، فاطمه ابراهیمی دلاور 1396
9)اعتیاد به خرید، جنبه تاریک رفتار مصرف کننده مجله تدبیر علمی تخصصی سحر فتاحي حسين معيني 1396
10)بررسی ایجاد شرکت‌های بازاریابی توسط بخش خصوصی در عملکرد صادراتی شرکت‌های صادر کننده استان قم پژوهش نامه استان قم علمی تخصصی ولیا بیدگلی، محمد؛ معینی، حسین؛ 1396
11)شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند مدیریت برند ISC علمی پژوهشی معینی فتاحی جهرمی 1396
12)شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین مدیریت فردا ISC علمی پژوهشی فرمانی، غفاری، ، معینی، زندی نسب 1398
13)ارائه نقشه راه پیاده سازی تجارت اجتماعی با استفاده از مدل بلوغ یکپارچه راهبردهای بازرگانی علمی پژوهشی جامی پور معینی بهرامیان 1398
14)شناسایی علل و پیامدهای گرایش زنان به مد با استفاده از نظریه داده بنیاد زن و جامعه ISC علمی پژوهشی معینی مرادی جهرمی 1399
15)شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردمطالعه: دریاچه نمک قم گردشگری و توسعه علمی پژوهشی نصیری عباسی معینی 1399
16)چارچوبی برای ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده سرمایه اجتماعی ISC علمی پژوهشی محمدی معینی عباسی 1399
17)تحلیل سبک های زندگی ورزشکاران نخبه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران ISC علمی پژوهشی محمدی، معینی، باقری، زارعی متین، ، خنیفر 1399
18)ارزیابی رفتار مصرفی لوازم آرایشی قاچاق در زنان بررسی های بازرگانی زهره کاظمی،حسین معینی،حانیه ذاکری نیا 1399
19)ارایه الگوی اعتیاد به سیگار کشیدن در زنان جوان: یک مطالعه کیفی مجله تحقیقات نظام سلامت ISC علمی پژوهشی معینی حاتمی نیک پور 1400
20)توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند مدیریت برند ISC علمی پژوهشی غفاری معینی گودرزی فرمانی 1400
21)شناسایی و اولویت بندی موانع سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس بررسی های بازرگانی ISC فرزانه جهرمی،حسین معینی 1401
22)واکاوی عوامل مؤثربر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعت گردی فصلنامه مطالعات جغرافیایی مناطق خشک ISC علمی پژوهشی محمد غفاری، حسین معینی، محمد نوری پیله درق، امیررضا کنجکاو منفرد 1401
23)ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان نشریه گردشگری شهری ISC علمی پژوهشی محمد غفاری*، حسین معینی، فاطمه جعفری 1401
24)ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با نقش میانجی خصومت مصرف¬کننده کاوش های بازرگانی علمی پژوهشی محمد رضا فلاح حسین معینی شهابی 1401
25)طراحی سناریوهای آینده آموزش عالی ایران مجله آموزش عالی ایران ISC علمی پژوهشی معصومه خدام، حسین معینی*، اسماعیل شراهی، فرزانه جهرمی 1401
26)ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا چشم انداز مدیریت بازرگانی ISC علمی پژوهشی ب محمدرضا فلاح حسین معینی اسما حافظی 1401
27)بررسی تاثیر حمایت مدیر فروش بر سلامت عاطفی نیروی فروش، با نقش میانجی نشخوار فکری پژوهش های روان شناختی در مدیریت ISC علمی پژوهشی مصطفی خباز، حسین معینی*، نرگس نظری زاده دهکردی 1402
28)ارائه چارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه های بوم گردی استان هار محال و بختیاری گردشگری و توسعه علمی پژوهشی نرگس نظری زاده رسول عباسی حسین معینی 1402
29)تاثیر بازاریابی گوشھ ای بر عملکرد فروش: نقش میانجی صمیمیت مشتریان مدیریت تبلیغات و فروش علمی پژوهشی وحید شرفی، حسین معینی، الھھ زرعتکار 1402
30)الگوي فهم تجربه مشتري از اخلاقي بودن برند اخلاق در علوم و فناوري علمی پژوهشی معینی هاشمی شیرازی 1402
31)فهم پدیدارشناسانه تجربه زیسته زنان در مصرف نمایشی زن و جامعه علمی پژوهشی ریحانه سادات موسوی، حسین معینی، وحید شرفی 1402
همایش‌های داخلی
1)هوش هيجاني : کليد طلايي رهبري اثربخش. کنفرانس ملي مديريت تحول خلاصه 1385
2)بررسی آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه نام تجاری. مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد کنفرانس مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی کامل 1393
3)تحلیل بازارهای خارجی ماشین آلات و تجهیزات ایرانی کنفرانس بین الملل مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات کامل 1393
4)بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک کنفرانس بین المللی علوم رفتاری کامل 1392
5)اهمیت مکان در عملکرد صادرات اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری كامل 1394
6)تاثیر روابط بین خریدار و فروشنده بر مزیت رقابتی مورد مطالعه صنعت آب نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی كامل 1395
7)بررسي تاثير نوآوري در خدمات بانكي بر ايجاد ارزش براي مشتريان دومين كنفرانس بين المللي پارادايم هاي نوين مديريت كامل 1395
8)چالش مديريت دانش: رسانه هاي اجتماعي راهكاري براي عملكرد مديريت دانش مشتري سومين كنفرانس ملي سيستم هاي اطلاعاتي كامل 1395
طرح ها
1)مطالعه و شناسایی استعداد های بالقوه اقتصاد روستاهای استان قم 91 مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قم راهنما مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم
2)بررسي تأثير ايجاد شركتهاي بازاريابي در عملکرد صادراتي شرکتهاي صادر کننده استان قم 91 مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قم راهنما مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم
3)آسیب شناسی معادن گچ و آهک استان قم 93 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم همکار سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
4)شناسایی علل ظرفیت خالی شرکتهای تولیدی استان قم و راهکارهای استفاده از ظرفیت 93 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم مجری سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
5)برنامه ريزي استراتژيك سازمان صنعت و معدن، تجارت استان قم 95 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم مجری سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
علائق شخصی
1)رفتار مصرف كننده
2)فروش و مديريت فروش

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن:02532012

کد پستی: 3736175515 شناسه ملی: 14002794966   صندوق پستی:145-37115   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم