درباره دانشگاه     تماس با ما      English    عربي    
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر محمد طالاری
رتبه علمی : استادیار
سمت/سازمان : مدیر طرح و برنامه
پست الکترونیکی : md.talari@gmail.com, m.talari@hmu.ac.ir
تعداد مقالات داخلی
26
تعداد مقالات wos
3
تعداد مقالات scopus
0
تعداد مقالات jcr
0
تعداد کتاب ها
1
قراردادهای ارتباط با صنعت
2
نسبت مقاله های jcr استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های scopus استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های wos استاد نسبت به اعضای هیات علمی
تحصیلات
1)دکتری مدیریت استراتژیک، دانشگاه تربیت مدرس
افتخارات
1)عضو بنیاد ملی نخبگان
2)رتبه اول کارشناسی ارشد
3)رتبه دوم دکتری
راهنمایی پایان نامه
1)" ارائه مدل فرآیندی پیاده سازی استراتژی باز"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مرضیه آذربایجانی).
2)" ارائه چارچوبی از بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بر اساس رویکرد سیستمی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سیمادرویشی).
3)" شناسایی و اولویت بندی الزامات مدیریت تغییر در پیاده سازی مدیریت دانش مشتری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: منصوره تکبیری).
4)" بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیك قضایی بر اعتماد مراجعان به دفاتر خدمات الکترونیك قضایی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: زهرا میرزائی).
5)" بررسی تأثیر جهت گیری کارآفرینی بر عملکرد محصول جدید با نقش میانجی بازاریابی دوسوتوان در شرکت های دانش بنیان"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: معصومه حسین خانی).
6)تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر کیفیت تجربه مشتری با نقش میانجی اعتماد درک شده در خرده فروشی های آنلاین"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مهتاب شرقی).
7)" ارائه چارچوب هم آفرینی در بهبود خدمات در صنعت هتلداری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: نگار یزدانی).
8)" طراحی فرایند تدوین استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سمیرا ابراهیمی).
9)" بررسی تاثیر ویژگی شخصیت بر بشارت برند با نقش میانجی احساس روانشناختی جوامع برند"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: فرناز شمسایی).
10)" شناسایی و الویت بندی شاخص های تاثیرگذار بازار گردشگری مذهبی بر گردشگری پزشکی: دو شهر مشهد و قم"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مرضیه مهربان خو).
11)شناسایی پیشران های قصد خرید محصولات غذایی در کشور عراق" دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: پریسا اسماعیلی).
12)" ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی بر اساس رویکرد سیستمی: مورد مطالعه شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: آمنه بیننده).
13)" شناسایی و طبقه بندی ارزش های ارائه شده در خرده فروشی های اینترنتی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: سیده زکیه فاطمی).
14)" ارائه مدل تصمیم گیری سریع استراتژیك در شرایط عدم اطمینان"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: زهرا بهروزی)
15)" ارائه مدل فرایند بین المللی سازی سریع شرکتهای جهانی زاد"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: الهه پورولی)
16)" ارائه چارچوب بکارگیری بازی پردازی (گیمیفیکیشن) در مدیریت دانش"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: مینا خزائی)
17)" ارائه مدلی برای پیاده سازی استراتژی غیربازاری"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: عاطفه صداقت)
18)ارائه مدل اتحاد استراتژیك درکشت فراسرزمینی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: راضیه دژمان پور).
19)" بررسی عوامل تاثیرگذار بر تصمیم خرید آنی دانشجویان در فضای انفلوئنسر مارکتینگ "، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو: حدیث محرابی فر).
20)" تاثیر بررسی مصرف کننده بر خرید وسواسی آنلاین با نقش تعدیلگر صفات شخصیتی"، دانشگاه حضرت معصومه، (دانشجو:مطهره سهرابی جم).
فعالیت‌های اجرایی
1)مدیر دفتر طرح و برنامه
کتاب‌های تالیفی
1)" مدیریت دانش، با رویکردی به بهترین تجارب صنایع هوایی"، انتشارات شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)، چاپ اول، 1391.
کتاب‌های ترجمه شده
1)" چالش های رهبری"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، چاپ اول 1398.
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)An Investigation on the Relationships betweenIndustry Structure, Strategy Type, OrganizationalCharacteristics and Organizational Performance, African Journal of Business Management (ISI) , Vol. 5(16), pp. 7085-7098, 18 August, 2011.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)" تاثیر ارزش های تجربی بر نگرش هم آفرینی مشتری و رفتارهای هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر اصفهان)"، فصنامه تحقیقات بازاریابی نوین، دانشگاه اصفهان، پاییز 1398.
2)" طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته"، فصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده، دانشگاه کردستان، پاییز 1398.
3)" مفهوم پردازی پرتفولیوی دوسوتوان در شرکت های هلدینگ: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک"، دوفصلنامه علمی-پژوهشی راهبردهای بازرگانی- دانشگاه شاهد، زمستان 1395.
4)" گونه شناسی استراتژی های توازن در یک پرتفوی دوسوتوان، نظریه پردازی داده بنیاد در شرکت های هلدینگ"، فصلنامه علوم مدیریت ایران، انجمن علوم مدیریت ایران، زمستان 1395.
5)" مدیریت راهبردی پرتفوی کسب و کارها: شکلگیری دوسوتوانی در سطح شرکت های هلیدنگ"، پژوهش های مدیریت راهبردی، زمستان 1395.
6)" جامعه پذیری سیاسی بستری برای بازاریابی سیاسی رابطه مند" فصلنامه علمی-پژوهشی راهبرد- مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، پاییز 1394.
7)نقش مدیریت دانش در تکامل زنجیره تامین"، فصلنامه علمی- ترویجی بررسیهای بازرگانی، فروردین و اردیبهشت 1392.
8)" ارائه مدل اقتضایی تحلیل پرتفولیوی کسب و کارها در شرکت های هلدینگ"، فصلنامه بهبود مدیریت، بهار 1396، (در مرحله داوری نهایی).
همایش‌های بین المللی
1)" بررسی تاثیر سطح سواد رسانه ای بر تغییر زندگی مردم قزوین با نگاهی بر نقس میانجی فضای مجازی"، دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، آبان ماه 1397.
طرح ها
1)مدیر پروژه "تدوین و پیاده سازی برنامه عملیاتی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان"، بهمن ما 1398 تا کنون.
علائق شخصی
1)برنامه ریزی استراتژیک
2)تفکر استراتژیک
3)استراتژی در شرکت های هلدینگ

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن:02532012

کد پستی: 3736175515 شناسه ملی: 14002794966   صندوق پستی:145-37115   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم