درباره دانشگاه     تماس با ما      English    عربي    
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر رسول عباسی
رتبه علمی : دانشیار
سمت/سازمان : هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
پست الکترونیکی : r.abbasi@hmu.ac.ir
تعداد مقالات داخلی
47
تعداد مقالات wos
1
تعداد مقالات scopus
1
تعداد مقالات jcr
0
تعداد کتاب ها
3
قراردادهای ارتباط با صنعت
1
نسبت مقاله های jcr استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های scopus استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های wos استاد نسبت به اعضای هیات علمی
تحصیلات
1)دكتري مدیریت رفتار سازمانی از دانشگاه تهران 1389
2)کارشناسی ارشد مدیریت دولتی-گرایش سیستم های اطلاعات مدیریت از دانشگاه تهران 1381
3)کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه اصفهان 1379
4)گذراندن دوره فرصت مطالعاتی در دانشگاه اراسموس هلند به مدت شش ماه
افتخارات
1)برگزیده شدن كتاب الگوي مديريت اثربخش مسجد به عنوان تنها اثر برگزيده گروه علوم اقتصادي، مديريت و حسابداري هشتمين جشنواره بين‌المللي فارابي همراه با دریافت لوح تقدير از رياست محترم جمهوري، بنیاد ملی نخبگان، كميسيون ملي يونسكو در ايران و كميسيون ملي آيسسكو در ايران
2)عضو بنیاد ملی نخبگان
راهنمایی پایان نامه
1)عذرا استواري، 1393، شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود مدیریت دانش نخبگان، كارشناسي ارشد، پرديس فارابي دانشگاه تهران.
2)رويا رضايي، 1393، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مشارکت نخبگان در تدوین الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، كارشناسي ارشد، دانشگاه شاهد.
3)اعظم حیدری، 1396، تحلیل شکاف ابعاد ساختار سازمانی شرکت‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان استان های لرستان و قم)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
4)الهام رسولی، 1396، بررسي تأثير کیفیت خدمات الکترونیکی (آنلاين) بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
5)طیبه محمودی، 1396، بررسی تأثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خريد مشتری با نقش ميانجي اعتماد و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر تهران)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
6)فاطمه السادات نوربخش، 1396، نقد پیام‌های بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
7)ندا دردينوش، 1397، نیازسنجی آموزشی صادرکنندگان کالا برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی مورد مطالعه: صادرات مواد غذایی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س)
8)فاطمه قاطع، 1397، شناسایی دیدگاه‌های کارفرمایان نسبت به محتوای قانون کار از نقطه نظر مدیریت منابع انسانی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س)
9)بهاره محمدي گوندره، 1397، ارائه چارچوب اعتماد مدير فروش به فروشنده، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س)
10)شهربانو طاهري نژاد، 1397، بررسی تأثیر کیفیت بازی‌پردازی بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی تعلیق ذهنی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س)
11)مینا اختری، 1397، بررسی کارآفرینی از منظر قرآن کریم، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
12)معصومه اصغری نویده، 1397، بررسی تأثیر سودمندی ادراک شده و نوآوری محصول بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با نقش تعدیلگر شخصیت برونگرای مشتری، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س)
13)آرزو همتی، 1397، ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش ، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
14)انیس رستمی، 1397، نیازسنجی آموزشی مربیان فنی و حرفه ای استان قم، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
15)فاطمه فلاح مقدم، 1397، ارائه مدلی برای فهم پدیده عدم حمایت از کالای داخلی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
16)سمانه نصیری، 1397، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س). شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری (مورد مطالعه: دریاچه نمک قم).
17)فاطمه بالیده، 1397، كارشناسي ارشد، بررسی تأثیر کیفیت وب‌‎سایت بر تعامل مشتری با نقش میانجی اعتماد در تجارت اجتماعی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
18)نگار یزدانی، 1397، ارائه چارچوب هم آفرینی در بهبود خدمات، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
19)مهسا صالح آبادی، 1397، بررسی تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش برند و منفعت درک شده، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
20)سپیده خدابخش، 1397، تأثير مدیریت دانش مشتری بر کیفیت خدمات با نقش میانجی نوآوری باز، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
21)شیدا الوار، 1397، بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: آژانس¬های مسافرتی شهر تهران)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
22)زينب رضايي، 1398، بررسی تاثیر اثربخشی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر نیات رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی ادراکات مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و اینترنتی در شهر خرم‌آباد).
23)یاسمن سادات اشراق، 1398، شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه محصولات غذایی ارگانیک.
24)روناک محمدی، 1399، شناسایی فرصت‌ها و چالش های پیاده‌سازی خرده فروشی‌های موبایلی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
25)آناهیتا جوزی زاده، 1399، بررسی تأثیر شخصیت مشتری و رفتار شهروندی مشتری بر کیفیت تجربه مشتری در خرده فروشی چندکاناله یکپارچه با نقش میانجی تعامل، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
26)گلثوم اکبری، 1399، شناسایی عوامل مؤثر بر پایداری کسب و کارهای گردشگری تبریز در شرایط تحریم، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
27)سحر زمانی، 1399، شناسایی راهبردهای توسعه‌ی گردشگری پرنده‌نگری در ایران، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
28)فریبا بکدلی، 1400، طراحی راهبردهای ارتقاء جایگاه برند شهری (مطالعه موردی شهر پرند)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه(س).
29)رویا کرامت، 1400، ارائه چارچوبی برای ورود زنان به حوزه کسب‌وکارهای خانوادگی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه (س).
30)فرناز سودایی، 1400، شناسایی عوامل مؤثر بر تداوم استفاده از کیف پول همراه، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه (س).
31)مریم قاسملو، 1400، شناسایی عوامل نارضایتی مشتریان در استفاده از برنامه های کاربردی (اپلیکیشن های) سفارش غذای موبایل، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه (س).
32)بهاره عیسی زاده ملک میان، 1400، ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی های روستایی، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه (س).
33)فاطمه منصوری، 1400، شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی (مورد مطالعه: صنعت بسته‌بندی)، كارشناسي ارشد، دانشگاه حضرت معصومه (س).
34)نرگس نظریزاده دهکردی،1400، ارائه چارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری.
35)رومینا کهیارنژاد فرد، 1400، تبیین علَی قلدری سازمانی درمیان کارکنان فروش.
36)گوهرتاج تقی زاده، 1400، آسیب شناسی توسعه شرکتهای صادراتی در بخش کشاورزی.
37)زهرا شیری، 1400، شناسایی عوامل مؤثر بر بکارگیری نوآوری باز در کسب کارهای خانگی.
38)مونا عابدینی، 1400، شناسایی موانع پیاده‌سازی تجارت الکترونیک در صنعت کاغذ ایران.
39)فرشته میردریکوند، 1400، توسعه چارچوب ارزیابی رقابت پذیری کسب و کارهای حوزه انرژی.
40)فاطمه نقدی پور، 1401، شناسایی عوامل مؤثر بر خرید سوغاتی در بین گردشگران شهر مذهبی قم.
41)زهرا عبدالهی، 1401، بررسی تاثیر ویژگی های حساب کاربری تاثیرگذاران مد اسلامی بر مقاصد رفتاری با نقش میانجی هیجان مثبت و خلاقیت درک شده.
42)فاطمه سادات نصراله زاده، 1401، شناسایی منافع و چالش های دورکاری زنان شاغل در ادارات دولتی.
43)فاطمه عبداله پور، 1401، شناسایی چالش‌های پیاده‌سازی بازاريابي اجتماعي در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط.
44)عاطفه اکبری کجانی، 1401، شناسایی پیشایندهای ارزش‌آفرینی بسیج سازندگی در توسعه کسب‌وکارهای خانگی.
45)سعیده شاکردنیوی، 1401، شناسایی چالش ها و فرصت های بازار فروش صنعت سیم و کابل.
46)سیده مهدیس حسینی ایمنی، 1401، شناسایی موانع ارتباطات هم‌افزا بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بزرگ صنعتی.
47)سارا فتحی پور، 1401، شناسایی الزامات کاهش واسطه‌گري زائد در فروش محصولات کشاورزي.
48)آوا (خدیجه) اکبری احمدمحمودی، 1402، تحلیل محتوای برنامه‌های رسانه ملی از منظر آموزش شایستگی‌های کارآفرینی.
49)زهرا اسکندری، 1402، شناسایی تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار در راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی.
50)نرجس خسروی، 1402، شناسایی پیشایندهای توسعه گردشگری سلامت در دوران پساکرونا.
51)زهرا حسینی، 1402، شناسايي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي شبكه هاي اجتماعي در كسب وكارهاي خانگي با استفاده از رويكرد فراتركيب.
52)مینا سلیمانی‌پور، 1402، شناسایی الزامات توسعه کسب ‌وکارهاي خانگی توسط زنان سرپرست خانوار.
53)فرزانه علیمحمدی، 1402، شناسایی موانع مشارکت جوامع محلی در توسعه بومگردی روستایی.
فعالیت‌های اجرایی
1)مدیر امور فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه (س) به مدت چهار سال
2)کارشناس هیئت نظارت و ارزیابی علمی و فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت هفت سال
3)مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه حضرت معصومه(س).
4)مدیرمسئول فصلنامه پژوهش‌های روانشناختی در مدیریت (نشریه علمی وزارت عتف)
کتاب‌های تالیفی
1)الگوی مدیریت اثربخش مسجد، (1391). پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
2)شاخص های مدیریت در مسجد طراز اسلامی، (1390). ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد.
3)اصول اسلامی مدیریت پیشرفت در مساجد، (1393). مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت.
4)- Identifying the applications of artificial intelligence in online marketing. (2023). A book chapter in: Smart and Sustainable Interactive Marketing. Pennsylvania: IGI Global. Abbasi Rasoul, Esmaili Mohadeseh. DOI: 10.4018/979-8-3693-1339-8 Available at: https://www.igi-global.com/book/smart-sustainable-interactive-marketing/327457#editor-biographies  
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)The assessment of Iranian scientific journals, Iranian Journal of Information Science and Technology, Vol 4, No 2, 2006.
2)How does organizational culture influence CRM performance: A mediating role of knowledge management. International Journal of Business Performance Management, 2023 Accepted, Rasoul Abbasi, Mona Jamipour*, Sheyda Alvar.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)بررسي تأثير انعطاف پذيري منابع انساني بر کارآفريني سازماني: تبيين نقش ميانجي فرهنگ انطباق پذيري، فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی، 1392، 11(1). ص 87-106.
2)تدوين الگويي از عوامل مؤثر بر رضايت نمازگزاران از مساجد و رابطه آن با وفاداري، فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی، 1392، 11(3). ص 29-49.
3)تدوين الگوي اقدامات اثربخش در مساجد، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 1393. 23 (75). 115-136.
4)تدوین الگوی کیفیت خدمات در مدیریت مسجد. دوفصلنامه مدیریت اسلامی. 1393 ، 22(2): 78-57
5)بررسی الگوی مناسب ساختار سازماني شركت‌ هاي دانش بنيان، فصلنامه رشد فناوري، 1390، ش 29، ص 47-54.
6)شناسايي عوامل موثر بر مشارکت نخبگان در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات راهبردی بسیج، تابستان ۱۳۹۴، ش 67. 33-64.
7)مفهوم‌سازی پیامدهای کیفیت مطلوب خدمات در مساجد، دوفصلنامه مدیریت اسلامی، زمستان 1394، 23(4): 13-43.
8)شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود مديريت دانش نخبگان در دانشگاه ها. دوفصلنامه مديريت در دانشگاه اسلامي، 1395، 5(2)، 313-338.
9)وضعيت اخلاق حرفه‌ای اساتید دانشگاهی از ديدگاه دانشجويان. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 1396، 12 (4)، رسول عباسي، غزاله طاهري، جبار باباشاهي.
10)بررسی عملکرد گروه علوم انسانی در سامانه علمی کشور، مجله پژوهش و حوزه، سال هشتم، شماره اول، 1386.
11)تدوین الگوی مدیریت اثربخش مسجد، دوفصلنامه اسلام و مدیریت، 1391، 1(1)، ص 37-60.
12)طراحی و تدوین الگوی تعامل مسجد و سازمان‌های محیطی، دوفصلنامه اسلام و مدیریت، 1392، 2(3)، 79-94.
13)مدیریت مسجد: تدوین الگوی شایستگی منابع انسانی، فصلنامه پژوهش¬های مدیریت منابع انسانی، 1389، 2(4-3)، ص 55-80.
14)بررسی تطبیقی وضعیت ثبت اختراع در ایران و جهان، مجله رهیافت، شماره 39، بهار 1386.
15)بررسي تأثير کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی کتاب با نقش میانجی اعتماد و تصویر شرکت، فصلنامه علمی-پژوهشی کتابداری و اطلاع‌رسانی، 1397، 21(1)، 153-179، الهام رسولي، رسول عباسي، حسين معيني.
16)اثر هوش اخلاقی مدیران دانشگاهی بر رضایت شغلی کارکنان دانشگاه: تبیین نقش میانجی‌گری سرمایه اجتماعی سازمان، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 1399، 15(1)، 64-70، رسول عباسي، شيلا رفيعي، جبار باباشاهي.
17)شناسایی ابــزارهای ترفیعی و تبلیغی مناسب برای ارتقای برند فرش دستباف ایران در بازارهای خارجی، گلجام، 1397، 14(33)، 92-114، رسول عباسی، زهره کاظمی.
18)5. واکاوی نگرش انتقادی کارفرمایان به قانون کار جمهوری اسلامی ایران از منظر مدیریت منابع انسانی، مدیریت سازمان‌های دولتی، 1398، 7(4)، 49-64، رسول عباسی؛ سیده فاطمه فقیهی؛ فاطمه قاطع
19)شناسايي پيشران‌هاي قصد خريد سبز با تأكيد بر رعايت اخلاق زيست محيطي، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 1398، رسول عباسی، فاطمه جاویدی، کریم گل محمدی، پذیرش قطعی.
20)شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت برندسازی گردشگری کویری؛ موردمطالعه: دریاچه نمک قم. فصلنامه گردشگري و توسعه، 1398، سمانه نصيري قمصري؛ رسول عباسی؛ حسين معيني، پذيرش قطعي.
21)نقد پیام‌های بازرگانی رسانه ملی از منظر بازاریابی اسلامی، فصلنامه راهبرد فرهنگ، آذر 1400، فاطمه نوربخش؛ رسول عباسی، انتشار آنلاین.
22)طراحی مدل کیفیت خدمات (مورد مطالعه: مسجد مقدس جمکران)، دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی، فروردین 1399، گلی خلیلی پور، محمد غفاری، 12(24): 185-210.
23)چارچوب عوامل ارتقای اعتماد مدیر فروش به فروشنده، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، بهاره محمدي گوندره، حسين معيني، رسول عباسی، 1399، 7(2)، 231-247.
24)ارائه چارچوبی جهت رتبه‌بندی معیارهای انتخاب تأمین‌کننده راهبردی (مورد مطالعه: شرکت فولاد آلیاژی یزد)، فصلنامه رشد فناوري، رسول عباسی، فاطمه جاویدی، محمدعلی سنگبر، کریم گل محمدی، 1399، 16(63)، 59-66.
25)شناسایی عوامل مؤثر بر خوداتکایی مالی مساجد، مورد مطالعه: مساجد استان قم. 1399، مجله پژوهش‌های مدیریت اسلامی. محمدصادق صياف‌زاده، سيد محسن سجادي، رسول عباسی*، 10(1): 5-22.
26)واکاوی چالش‌های بافندگان فرش دستبافت در دوران تحریم، فصلنامه گلجام، 1398، گلثوم اکبری آرباطان، رسول عباسی*، 15(36).
27)ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش، نشریه بررسی‌های بازرگانی، 1402، 21(123)، 72-90، آرزو همتی، حسین معینی*، رسول عباسی.
28)نيازسنجي آموزشي مربيان فني و حرفه‌اي، فصلنامه علمی-پژوهشی کارآفن، 1399، انیس رستمی زیتونی، رسول عباسی*، جبار باباشاهی، ریحانه عصاریان، 17(5): 45-66.
29)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت محصولات غذایی ارگانیک، فصلنامه تعاون و کشاورزی، 1399، محمدرضا فلاح*، رسول عباسی، یاسمن اشراق، 10(37): 131-152.
30)واکاوی موانع و تنگناهای توسعه بوم گردی عشایری (مورد مطالعه: عشایر استان چهارمحال و بختیاری)، فصلنامه روستا و توسعه، رسول عباسی، نرگس نظری زاده دهکردی، 1401، 25(1): 77-98.
31)شناسایی پیشایندهای تاب‌آوری رو به جلوی کسب و کارهای گردشگری در شرایط تحریم اقتصادی، فصلنامه گردشگری و توسعه، گلثوم اکبری آرباطان*، رسول عباسی، محمد طالاری، بهار 1401، 11(1)، 259-276.
32)واکاوی چالش‌ها و موانع توسعه گردشگری غذای بومی (سنتی) در صنعت رستوران‌داری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، رسول عباسی، عاطفه اکبری کجانی، 1400، 16(56)، 381-419.
33)واکاوی چالش‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری پرنده‌نگری در ایران، فصلنامه محیط زیست جانوری، 1401، رسول عباسی، محمدرضا فلاح، سیده سحر زمانی، 14(2)، 377-386.
34)ارائه چارچوبی برای ورود زنان به حوزه کسب‌وکارهای خانوادگی، فصلنامه زن در توسعه و سیاست، رویا کرامت، رسول عباسی*، محمدرضا فلاح، 1401، 20(1)، 87-108.
35)واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامه‌های کاربردی سفارش غذا، چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، رسول عباسی*، مونا جامی پور، مریم قاسملو، 1400، 20(47)، 111-136.
36)کیفیت خدمات دفاتر الكترونیك قضایی و اعتماد شهروندان، فصلنامه حقوق اداری، رسول عباسی*، محمد طالاری، زهرا میرزایی، 1400، 9(28): 135-162.
37)چارچوب ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های تک‌جنسیتی بر اساس سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها؛ مورد مطالعه: دانشگاه حضرت معصومه(س)، دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی، رسول عباسی*، سیده فاطمه فقیهی، راحله محرمی، عذرا استواری، 1401، 11(23): 3-22.
38)بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی فروشگاه‌های اینترنتی کتاب بر رفتار خرید آنی دانشجویان، نشریه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، مهسا خدایاری سهل‌آباد، رویا کرامت، رسول عباسی*، 1401، انتشار برخط . DOI: https://doi.org/10.22055/slis.2022.37293.1833
39)ارائه چارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان چهارمحال و بختیاری، فصلنامه گردشگری و توسعه، نرگس نظری زاده دهکردی، رسول عباسی*، حسین معینی، 1402، 12(2)، 15-33. DOI: 10.22034/jtd.2022.342251.2614
40)ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی، فصلنامه تعاون و کشاورزی، بهاره عیسی زاده ملک میان، رسول عباسی*، محمدرضا فلاح، 1401، 11(43)، 67-89.
41)تجربه زیسته دورکاری کارکنان دولتی متأهل در دوره همه‌گیری ویروس کرونا با تأکید بر تعادل کار-زندگی، فصلنامه خانواده‌پژوهی، رسول عباسی، فاطمه جیریایی شراهی*، 19(1)، 7-28. https://doi.org/10.52547/jfr.2023.220333.1015
42)فرصت‌ها و چالش‌های دورکاری اساتید دانشگاه‌ها در دوره همه‌گیری ویروس کرونا، فصلنامه آموزش عالی ایران، رسول عباسی*، فاطمه نقدی پور، 1401، 14(3)، 85-100
43)ارائه چارچوبي براي شكل‌گيري نوآوری باز در کسب‌وکارهای خانگی، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، محمدرضا فلاح*، رسول عباسی، زهرا شیری، 1402، پذیرش قطعی.
44)هوش مصنوعی و فرایندهای منابع انسانی دیجیتال: کاربردها و چالش‌ها، مجله مطالعات منابع انسانی، رسول عباسی*، محدثه اسماعیلی، 1403، 14(1)، 116-140.
همایش‌های بین المللی
1)ارائه مقاله در همایش مدیریت اسلامی کشور مالزی نوامبر 2010 با عنوان: Mosque Management: A Human Capital Competency Model
2)تأثیر کیفیت وب‌سایت بر قصد خرید مشتریان فروشگاه‌های مجازی با توجه به نقش میانجی تعلیق ذهنی، دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری، 15-14 اسفند 1399، دانشگاه دامغان، اقدس سلیمانی، شهربانو طاهری نژاد، رسول عباسی.
3)فهم انگيزه¬هاي كارآفرينان در شروع كسب و كار، در چهارمين كنفرانس بين¬المللي مديريت و كارآفريني و توسعه اقتصادي، موسسه آموزش عالي تاكستان، قزوین، 1397/09/26، رسول عباسی، گلي خليلي پور، مصدق خليلي پور.
همایش‌های داخلی
1)مقاله رتبه اول در همايش هفته جهاني مساجد با عنوان تدوين الگوي مديريت اثربخش مسجد، تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد، 1389.
2)تدوین اصول اسلامی پیشرفت در نهادهای دینی: مطالعه موردی مسجد، در مجموعه مقالات دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع مفاهیم، مبانی و ارکان پیشرفت، جلد دوم، 1392، تهران: نشر الگوی پیشرفت، 941-964.
3)تدوين چارچوبي مفهومي براي مديريت فرايند گفتمان‌سازي الگوي اسلامي ايراني پيشرفت از مجراي شعارهاي ملي، در مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع الگوي پايه پيشرفت، 1395.
4)واكاوي مفهوم رفتار شهروندي سازماني در پرتو نهج البلاغه، كنفرانس ملي پژوهش¬هاي نوين در مديريت و مهندسي صنايع، موسسه آموزش عالي فرزانگان، 21 آذر 1397. همكار: فرزانه جهرمي.
5)بررسی و ترسیم شبکه مدیریت دانش؛ مورد مطالعه: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در مجموعه مقالات هفتمین كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با موضوع از الگوي پايه به سوی الگوی اسلامی ایرانی پيشرفت، 20-19 ارديبهشت 1397.
6)روش‌شناسی و فرایند تدوین الگوی پایه پیشرفت، در مجموعه مقالات ششمين كنفرانس الگوي اسلامي ايراني پيشرفت با موضوع تعميق و تكميل الگوي پايه پيشرفت، 13-14 ارديبهشت 1396.
7)واکاوی نقش رسانه‌های اجتماعی در توسعه کارآفرینی، اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار(نمایه شده در پایگاه ISC)، دانشگاه علم و فرهنگ، 11 آبان 1396. همكار: زهرا ميرزايي.
طرح ها
1)بررسی وضعیت انتشارات علمی ایران با نگاهی به تولید علم در دانشگاه ها، هیئت نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی، 1387.
2)ارزیابی وضعیت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران: دومین ارزیابی کلان، هیئت نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی، 1384.
3)ارزیابی وضعیت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران: سومین ارزیابی کلان، هیئت نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی، 1386.
4)بررسی وضعیت انتشار مقاله های علمی در مجلات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی کشور، هیئت نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی، 1384
5)بررسي وضعیت‌ ثبت‌ اختراع‌ و انتشار مقاله‌ هاي علمي در جمهوري اسلامي ایران‌، هیئت نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی، 1385.
6)مجری طرح ملی گفتمان سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با تأکید بر شعارهای ملی، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 1394.
7)پروژه بررسی موانع بیمه ای استقرار تجارت الکترونیکی در ایران، که در قالب کتابی با عنوان بیمه و تجارت الکترونیکی انتشارات سیزان (1384) توسط وزارت بازرگانی منتشر شده است.
8)مجری طرح ارزیابی شاخص های علمی و اجتماعی در دانشگاه‌های تک جنسیتی بر اساس سند اسلامی سازی دانشگاه ها، 1401، دانشگاه حضرت معصومه(س).

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن:02532012

کد پستی: 3736175515 شناسه ملی: 14002794966   صندوق پستی:145-37115   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم