با حضور رئیس دانشگاه؛
مجمع عمومی شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه برگزار شد

مجمع عمومی شورای صنفی دانشگاه حضرت معصومه (س) با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) در این نشست دکتر مریم بردبار، رئیس دانشگاه با استماع گزارش فعالیت های شورای صنفی از سوی محمد حسن عبدالحی، رئیس شورای صنفی، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، وجود این شورا در دانشگاه را مغتنم شمرد.

رئیس دانشگاه در پاسخ به سوالی در خصوص توجه به معیشت یاوران علمی به تاکید وزیر علوم بر تامین رفاه یاوران علمی دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: این دانشگاه علیرغم محدودیت های بودجه ای فراوان تا حد امکان معیشت کارکنان را در قالب کمک های رفاهی در نظر گرفته و در صورت تامین بودجه قطعا به رفاه و معیشت همکاران توجه ویژه خواهد داشت.

وی در مورد پرداخت فوق العاده سختی کار به کارکنان اعلام کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و پس از بررسی و نهایی شدن دستور العمل اجرا خواهد شد.

دکتر مریم بردبار ضمن موافقت با درخواست عضویت یک نفر از شورای صنفی کارکنان در شورای رفاهی دانشگاه، فعالیت بیشتر این شورا در مسائل مربوط به موارد صنفی و رفاهی کارکنان با رعایت قوانین و ایین نامه ها را خواستار شد.

وی تکمیل کرد: حمایت های دانشگاه از همکاران تا جایی که در حوزه اختیارات دانشگاه بوده و قانون و آیین نامه ها اجازه می دهند قطعا وجود خواهد داشت، اما در مواردی مثل تبدیل وضع نیروها که تابع تصمیمات سازمان های بالادستی است منتظر ابلاغیه ها برای اجرای آن ها هستیم.

دکتر روح الله عباسی شورشجانی، معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این نشست از اعضای مجمع عمومی شورای صنفی خواست تا با مشخص نمودن نماینده، تاسیس تعاونی مصرف کارکنان را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با تاسیس این تعاونی و انجام پروژه ها، سرمایه گذاران در تعاونی می توانند سود خوبی دریافت نمایند که می تواند بسیار بیشتر از مبالغ دریافتی در قالب کمک های رفاهی باشد.

گزارش اقدامات انجام شده توسط شورای صنفی از اینجا قابل مشاهده است