وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، « دکتر معصومه مشکلگشا » را به عنوان «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) » منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در حکم دکتر حسین سیمایی، خطاب به دکتر فقیهی آمده است: نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جنابعالی
، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س)» منصوب میشوید. از سرکارعالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاستها و برنامههای مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید. امیدوار است با پیروی از آموزههای اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، خیران و دوستداران آموزش عالی وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم. دکتر سیده فاطمه فقیهی عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه حضرت معصومه(س) با مرتبه استادیاری است و دکتری تخصصی(phd ) حقوق عمومی خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.
از مسئولیتهای اجرایی وی میتوان به معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه حضرت معصومه(س) و دبیر شورای هم اندیشی استادان این دانشگاه اشاره کرد. دکتر فقیهی همچنین چاپ بیش از 13 مقاله علمی در نشریات معتبر ملی و بینالمللی را در کارنامه فعالیتهای علمی و پژوهشی خود دارد.وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانهای از تلاشها و زحمات دکتر معصومه مشکلگشا سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.