دکتر سیده فاطمه فقیهی، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) با صدور حکمی سرکار خانم دکتر فاطمه ژیان را به عنوان سرپرست معاونت دانشجیی و فرهنگی منصوب کرد
احتراماً، با توجه به تعهد، شایستگی و دغدغهمندی سرکارعالی و با استناد به ماده (۵) آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به موجب این حکم از تاریخ 1405/03/31 به مدت شش ماه به سمت "سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی" منصوب میگردید.
از سرکارعالی انتظار میرود با اتکال به قدرت لایزال الهی در تحقق اهداف زیر موفق باشید:
ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رفاهی، مشاوره، و خوابگاهی برای دانشجویان.
توسعه فعالیتهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در جهت ایجاد محیطی پویا و نشاطآور.
نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به امور دانشجویی و فرهنگی.
برنامهریزی مؤثر در راستای تقویت هویت ملی-اسلامی و مسئولیتپذیری اجتماعی دانشجویان.
برقراری تعامل سازنده با نهادها و تشکلهای دانشجویی و فرهنگی در چارچوب ضوابط.
امیدوارم با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود در انجام این مسئولیت خطیر موفق و مؤید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان مسألت مینمایم.