English
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر محمد رضا فلاح
رتبه علمی : استادیار
سمت/سازمان : هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه
پست الکترونیکی : mfallah@hmu.ac.ir
تحصیلات
1)دکتری مدیریت با گرایش سیاستگذاری
راهنمایی پایان نامه
1)ارائه چارچوب پیاده¬سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر سازمانی
2)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی زنان کارآفرین درحوزه کسب‌وکار الکترونیک  
3)مطالعه تاثیر ارزیابی عملکرد خدمات الکترونیک در شعب بانک پارسیان استان قم
4)شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر جذب جوانان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با روش تاپسیس
5)رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
6)مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانکهای ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی
7)ارائه چارچوبی برای ورود موفق کسب و کارهای کوچک و متوسط به حوزه کارآفرینی اجتماعی
8)بررسی تاثیر شخصیت فروشنده و تعصب اجتماعی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری عملکرد فروشنده
9)شناسایی و الویت بندی پیشران های موثر در ورود موفق زنان کارآفرین به حوزه کارآفرینی اجتماعی
10)ارائه مدلی برای موفقیت برند سازی از طریق رسانه‌های اجتماعی
11)شناسایی پیشران های موفقیت زنان کارآفرین در کسب و کارهای خانگی
12)تدوین استراتژی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی
13)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی زنان کارآفرین درحوزه کسب‌وکار الکترونیک
14)ارائه چارچوبي براي ورود موفق کسب و کارهاي کوچک و متوسط به حوزه کارآفرینی اجتماعی
15)شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های کارآفرینی زنان روستایی (مطالعه موردی استان خراسان شمالی)
16)شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت کارآفرینی اجتماعی
17)ارائه چهارچوبی برای موفقیت کسب وکارهای کوچک و متوسط در حوزه محصولات سبز
18)ارائه مدل هوشمندی رقابتی در حوزه تجارت الکترونیک
19)ارائه مدلی برای جذب مشتریان شبکه‌های اجتماعی
20)شناسایی چالش های موفقیت کارآفرینان در حوزه ی بوم گردی
21)شناسايي و اولويت‌بندي چالش‌هاي پياده‌سازي اقتصاد مقاومتی
22)بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازار محوری بر خلق ارزش مشترک در شرکت های نوپا
23)شناسایی و اولویت بندی پیشایند های بازارپردازی در حوزه خرده فروشی
24)ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با نقش میانجی خصومت مصرف¬کننده
25)شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه محصولات غذایی ارگانیک
26)بررسی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی بر عملکرد محصول جدید با نقش میانجی بازاریابی دوسوتوان در شرکت‌های دانش‌بنیان
27)ارائه مدل قصد خرید مجدد محصولات غذایی در کشور عراق
فعالیت‌های اجرایی
1)مدیر طرح و برنامه 1391-1394
2)معاون دانشجویی و فرهنگی 1396-1398
3)معاون اداری و مالی 1398-1399
کتاب‌های تالیفی
1)تحلیل آماری ناپارامتریک پیشرفته
2)مباني كارآفريني با رويكردي جامع
3)فناوري اطلاعات و ارتباطات رويكردي جامع بر سیستم‌های اطلاعاتي
4)كاربرد آمار در پژوهش
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)Assess Barriers to Knowledge Management According to Ahrnjany tripartite Ramifications Model in South Pars Gas Complex
2)Empowering service employees: A case study of banking industry
3)Evaluation of the relationship between organizational spirituality and commitment of employees, Case Study: Qavamin bank’s employees of Qom province
4)Online Social Networks Influence on Organizational Happiness
5)Studying the Factors Affecting Entrepreneurial Identity by using Interpretive Structural Modeling (ISM); Case Study of the staff of General Department of Post in Qom Province
6)Investigate the Relationship between Centralization and Organizational Citizenship Behavior on Deviant Work Behavior
7)Introducing a Model for Implementation of Industrial Policies:A Case Study in Qom Province, Iran
8)How Enterprise Architecture influences Strategic Alignment Maturity: Structural equation modeling
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)ارائه چارچوب پیاده سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر سازمانی  
2)ارائه مدلی برای اجرای خط مشی های صنعتی مطالعه موردی استان قم
3)ارائه الگویی برای موفقیت زنان کارآفرین در کسب‌وکارهای کوچک و زودبازده
4)شناسایی و تبیین پیشایندهای توانمندسازی منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش
5)ارائه چارچوبی برای شناسایی و رتبه‌بندی پیشایندهای کسب مزیت رقابتی بنادر در واردات محصولات فله ای در ایران
6)شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعه کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی
7)شناسایی پیشایندهای ورود موفق زنان روستایی به حوزه کارآفرینی (مطالعه موردی، استان خراسان شمالی)
8)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت محصولات غذایی ارگانیک
9)ارائه مدلی برای بررسی و تبیین نقش وقف بر اندازه دولت در اقتصاد با تاکید بر نقش کارآفرینی اجتماعی
10)شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی
11)ارائه چارچوبی برای بازتولید سرمایه اجتماعی: با استفاده از رویکرد فراترکیب
12)ارائه مدل پارادایمی مفهوم‌سازی کسب‌وکارهای فراگیر اجتماعی با رویکرد فراترکیب
13)شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسب‌وکار
14)فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا
15)ارائه مدلی برای مفهوم سازی پیشران های ورود موفق زنان کارآفرین به حوزه کارآفرینی اجتماعی
16)ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی
همایش‌های داخلی
1)هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش-شناسایی واولویت بندی عوامل موثربرپیاده سازی مدیریت دانش دردانشگاه جامع علمی کاربردی قم
2)سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار-شناسايي عوامل مؤثر بر رضايتمندي و وفاداري نزد مشتريان بانك سپه قم بر مبناي مدل سه‌شاخگی
3)اولین کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار- شناسایی عوامل مؤثر بر نارضایتی مشتریان از خدمات بانکی و تأثیر آن بر سودآوری بانک پارسیان
4)اولین کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار-تاثیر هوش رقابتی بر خرد سازمانی
5)اولین کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار
طرح ها
1)طراحی برنامه کاربردی آموزش SPSS برای سازمان فنی و حرفه ای

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن:02532012

کد پستی: 3736175515 شناسه ملی: 14002794966   صندوق پستی:145-37115   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم