درباره دانشگاه     تماس با ما      English    عربي    
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر محمد رضا فلاح
رتبه علمی : دانشیار
سمت/سازمان : هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه
پست الکترونیکی : mfallah@hmu.ac.ir
تعداد مقالات داخلی
39
تعداد مقالات wos
1
تعداد مقالات scopus
2
تعداد مقالات jcr
1
تعداد کتاب ها
3
قراردادهای ارتباط با صنعت
4
نسبت مقاله های jcr استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های scopus استاد نسبت به اعضای هیات علمی
نسبت مقاله های wos استاد نسبت به اعضای هیات علمی
تحصیلات
1)دکتری مدیریت با گرایش سیاستگذاری
افتخارات
1)پژوهشگر برتر در همکاری صنعت با جامعه کشوری در سال 1400
2)پژوهشگر برتر در همکاری صنعت با جامعه دانشگاه در سال 1401
راهنمایی پایان نامه
1)ارائه چارچوب پیاده¬سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر سازمانی
2)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی زنان کارآفرین درحوزه کسب‌وکار الکترونیک  
3)مطالعه تاثیر ارزیابی عملکرد خدمات الکترونیک در شعب بانک پارسیان استان قم
4)شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر جذب جوانان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با روش تاپسیس
5)رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهره وری منابع انسانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
6)مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانکهای ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی
7)ارائه چارچوبی برای ورود موفق کسب و کارهای کوچک و متوسط به حوزه کارآفرینی اجتماعی
8)بررسی تاثیر شخصیت فروشنده و تعصب اجتماعی بر تمایل به ترک خدمت با میانجیگری عملکرد فروشنده
9)شناسایی و الویت بندی پیشران های موثر در ورود موفق زنان کارآفرین به حوزه کارآفرینی اجتماعی
10)ارائه مدلی برای موفقیت برند سازی از طریق رسانه‌های اجتماعی
11)شناسایی پیشران های موفقیت زنان کارآفرین در کسب و کارهای خانگی
12)تدوین استراتژی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی
13)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی زنان کارآفرین درحوزه کسب‌وکار الکترونیک
14)ارائه چارچوبي براي ورود موفق کسب و کارهاي کوچک و متوسط به حوزه کارآفرینی اجتماعی
15)شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های کارآفرینی زنان روستایی (مطالعه موردی استان خراسان شمالی)
16)شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت کارآفرینی اجتماعی
17)ارائه چهارچوبی برای موفقیت کسب وکارهای کوچک و متوسط در حوزه محصولات سبز
18)ارائه مدل هوشمندی رقابتی در حوزه تجارت الکترونیک
19)ارائه مدلی برای جذب مشتریان شبکه‌های اجتماعی
20)شناسایی چالش های موفقیت کارآفرینان در حوزه ی بوم گردی
21)شناسايي و اولويت‌بندي چالش‌هاي پياده‌سازي اقتصاد مقاومتی
22)بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازار محوری بر خلق ارزش مشترک در شرکت های نوپا
23)شناسایی و اولویت بندی پیشایند های بازارپردازی در حوزه خرده فروشی
24)ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با نقش میانجی خصومت مصرف¬کننده
25)شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه محصولات غذایی ارگانیک
26)بررسی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی بر عملکرد محصول جدید با نقش میانجی بازاریابی دوسوتوان در شرکت‌های دانش‌بنیان
27)ارائه مدل قصد خرید مجدد محصولات غذایی در کشور عراق
فعالیت‌های اجرایی
1)مدیر طرح و برنامه 1391-1394
2)معاون دانشجویی و فرهنگی 1396-1398
3)معاون اداری و مالی 1398-1399
4)ریس دانشگاه علمی کاربردی استان قم
کتاب‌های تالیفی
1)تحلیل آماری ناپارامتریک پیشرفته
2)مباني كارآفريني با رويكردي جامع
3)فناوري اطلاعات و ارتباطات رويكردي جامع بر سیستم‌های اطلاعاتي
4)كاربرد آمار در پژوهش
5)كارافريني استراتژيك در كسب‌وكارهاها نوپا
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)Presenting a Paradigmatic Model for Conceptualization of Open Innovation Ecosystem in Start-ups Using Meta-Synthesis Approach- Mohammad Reza Fallah
2)Presenting a framework for the successful entry of women entrepreneurs into green entrepreneurship-Fallah, Mohammad., Soori, Maryam
3)Presenting a framework for the development of sustainable inclusive shopping tourism-
4)Assess Barriers to Knowledge Management According to Ahrnjany tripartite Ramifications Model in South Pars Gas Complex
5)Empowering service employees: A case study of banking industry
6)Evaluation of the relationship between organizational spirituality and commitment of employees, Case Study: Qavamin bank’s employees of Qom province
7)Online Social Networks Influence on Organizational Happiness
8)Studying the Factors Affecting Entrepreneurial Identity by using Interpretive Structural Modeling (ISM); Case Study of the staff of General Department of Post in Qom Province
9)Investigate the Relationship between Centralization and Organizational Citizenship Behavior on Deviant Work Behavior
10)Introducing a Model for Implementation of Industrial Policies:A Case Study in Qom Province, Iran
11)How Enterprise Architecture influences Strategic Alignment Maturity: Structural equation modeling
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)ارائه چارچوب پیاده سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر سازمانی- (مجله علمي پژوهشي مديريت بازرگاني)- محمدرضا فلاح، مونا جامي پور، غزاله طاهري 1396  
2)ارائه مدلی برای اجرای خط مشی های صنعتی مطالعه موردی استان قم- (مجله علمي پژوهشي مديريت فرهنگ سازماني) محمدرضا فلاح و همكاران
3)ارائه الگویی برای موفقیت زنان کارآفرین در کسب‌وکارهای کوچک و زودبازده- (مجله علمي پژوهشي فرايند مديريت و توسعه)- محمدرضا فلاح، معصومه اصغري نويده 1396
4)شناسایی و تبیین پیشایندهای توانمندسازی منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش- محمدرضا فلاح 1397
5)ارائه چارچوبی برای شناسایی و رتبه‌بندی پیشایندهای کسب مزیت رقابتی بنادر در واردات محصولات فله ای در ایران- ابولفضل شاه آبادی، ساناز رحمتی، محمدرضا فلاح، مهدی جعفری، پذیرش
6)شناسایی پیشران‌های مؤثر در توسعه کسب‌وکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی- (مجله علمي پژوهشي تحقیقات بازاریابی نوین)- محمدرضا فلاح 1397
7)شناسایی پیشایندهای ورود موفق زنان روستایی به حوزه کارآفرینی (مطالعه موردی، استان خراسان شمالی) - (مجله علمي پژوهشي روستا و توسعه)- محمدرضافلاح* فاطمه پرهيزكار 1399
8)ارائه چارچوبی برای توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در صنعت محصولات غذایی ارگانیک- (مجله علمي پژوهشي تعاون و كشاورزي) - محمدرضا فلاح*، رسول عباسي، ياسمن اشراق 1400
9)ارائه مدلی برای بررسی و تبیین نقش وقف بر اندازه دولت در اقتصاد با تاکید بر نقش کارآفرینی اجتماعی- (مجله علمي پژوهشي مجلس و راهبرد)-محمدرضافلاح*، مهدي جعفري، روح الله عبادي 1399
10)شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط‌ کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی- (مجله علمي پژوهشي پژوهش هاي كاربردي روانشناختي)- محمدرضا فلاح 1398
11)ارائه چارچوبی برای بازتولید سرمایه اجتماعی: با استفاده از رویکرد فراترکیب- (مجله علمي پژوهشي مطالعات مديريت بهبود و تحول)- محمدرضا فلاح 1398
12)ارائه مدل پارادایمی مفهوم‌سازی کسب‌وکارهای فراگیر اجتماعی با رویکرد فراترکیب- (مجله علمي پژوهشي چشم انداز مديريت بازرگاني)- محمدرضا فلاح 1398
13)شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسب‌وکار- (مجله علمي پژوهشي راهبردهاي بازرگاني)-محمدرضافلاح* زهره كاظمي 1398
14)فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا- (مجله علمي پژوهشي مديريت كسب وكار بين المللي)- محمدرضا فلاح 1399
15)زنان کارآفرین و ورود موفقیت‏آمیز به حوزه کارآفرینی اجتماعی: ارائۀ یک مدل نظری- (مجله علمي پژوهشي مطالعات راهبردي زنان)- محمدرضا فلاح و رها پاشايي نيا 1399
16)ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایند‌های راهبردی توسعه کسب‌وکارهای خانگی- (مجله علمي پژوهشي مديريت كسب وكار بين المللي)- محمدرضا فلاح 1399
17)فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپامحمدرضا فلاح 1399
18)ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا- (مجله علمي پژوهشي چشم انداز مديريت بازرگاني)- محمدرضا فلاح 1400
19)بررسی نقش جهت گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت های دانش بنیان با تاکید بر بازاریابی دوسوتوان- (مجله علمي پژوهشي تحقیقات بازاریابی نوین)- محمد طالاري*، محمدرضافلاح، معصومه حسين خاني 1400
20)ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق)- (مجله علمي پژوهشي نوآوري و ارزش آفريني)-محمد طالاری، محمدرضا فلاح*، پریسا اسماعیلی 1400
21)ارائه چارچوبی برای تبیین پیشایندهای ورود موفق کارآفرینان به حوزه بوم‌گردی(مجله علمي پژوهشي مطالعات مديريت گردشگري)-محمدرضافلاح* الولفضل حاتمي طاهره رضايي 1400
22)واکاوی چالش‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری پرنده‌نگری در ایران- (مجله علمي پژوهشي محيط زيست جانوري)-رسول عباسي*، محمدرضا فلاح، سیده سحر زمانی
23)ارائه چارچوبی برای ورود زنان به حوزه کسب‌وکارهای خانوادگی (مجله علمي پژوهشي زن در توسعه و سياست)-رويا كرامت*، رسول عباسي، محمدرضا فلاح 1401
24)ارائه چارچوبی برای بازسازی ارزش‌های اخلاقی در محیط کار مبتنی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه (مجله علمي پژوهشي مديريت در دانشگاه اسلامي)-محمدرضافلاح*- محسن رفعت 1400
25)مدیریت در دانشگاه‌های تک جنسیتی به‌عنوان مصداق دانشگاه اسلامی: چالش‌ها و راهکارها (مجله علمي پژوهشي مديريت در دانشگاه اسلامي)-محمدرضا فلاح*، محمد حسين رحمتي، فاطمه نجفي 1401
26)ارائه مدلی برای توانمندسازی کسب‌وکارهای خانگی تحت پوشش بسیج سازندگی استان قم (مجله علمي پژوهشي مطالعات راهبردي بسيج)-محمدرضا فلاح*- مونا جامي پور 1401
27)تاثیرگذاری هم افزایی تحریم و خصومت مصرف کننده بر تحریم خرید کالاهای خارجی (مجله علمي پژوهشي كاوش‌هاي مديريت بازرگاني)- محمدرضا فلاح*- حسين معيني، مينا شهابي نژاد 1401
28)ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب (مجله علمي پژوهشي مديريت بازرگاني)- محمدرضا فلاح*، علي حميدي زاده، 1402
29)ارائه چارچوب پیشایندهای توسعه تعاونی‌های روستایی- بهاره عیسی زاده، رسول عباسي*، ،محمدرضا فلاح،
30)رائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا- محمدرضافلاح*، حسین معینی، اسما حافظی
31)ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب- محمد طالاری، محمدرضا فلاح،عاطفه صداقت، 1400
32)بررسی پیش‌شرط‌های اجرای موفق اقتصاد مقاومتی صنعت نفت- محمدرضا فلاح*- سيد حسام الدين لساني، فاطمه اسماعیل‌زاده 1401
33)ارائه چارچوبی برای توسعه نوآوری ناب در کسب‌وکارهای الکترونیک، محمدرضا فلاح*، محمدطالاري، زهرا غيبي  
34)ارائه چارچوبی برای توسعه گردشگری خرید فراگیر، محمدرضا فلاح*،‌ محبوبه راشدی،‌ روح الله شاه نظری،‌ برنامه ريزي توسعه گردشگري، 1402  
35)شناسایی پیشایندهای ارزش‌آفرینی سازمان بسیج سازندگی در توسعه کسب‌وکارهای خانگی به‌منظور محرومیت‌زدایی، رسول عباسی*،‌ محمدرضا فلاح،‌ عاطفه اکبری کجانی،‌ پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه،‌1402  
همایش‌های داخلی
1)تاب آوری کسب و کارها -محمدرضافلاح، محمد مرادي*، محمد حسن ملكي
2)زیست بوم کسب وکارها -محمدرضافلاح*، محمد مرادي
3)بررسی کارکرد رسانه های اجتماعی در توسعه و موفقیت کسب وکارها- محمدرضافلاح ، جهرمي، فرزانه*، بنايي، محمدامین ،جهرمی، حسین
4)استراتژی غیربازار رویکردی یکپارچه و فرا استراتژیک به بازار-صداقت، عاطفه*، طالاری، محمد، فلاح، محمدرضا
5)شناسايي چالش هاي مديريت ارتباط در زنجيره ارزشي تامين كنندگان (SRM)- محمدرضا فلاح*، گلي خليلي پور، ، هادي باقري ثالث
6)تحلیلی بر شیوه های تبلیغاتی برندها در رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی اینستاگرام).-محمدرضا فلاح*، مینا شهابی نژاد، حانیه ذاکری نیا،
7)چالش‌ها‌ و‌ منافع ‌بازاریابی ‌دیجیتالی ‌در شرکت‌های ‌کوچک ‌و ‌متوسط-فلاح، محمدرضا*، فاطمه پرهیزکار ، شیرین قره خانی
8)عوامل موثر برنوآوری در موفقیت شرکت های دانش بنیان-محمدرضا فلاح*، - فرزانه جهرمی، محمد امین بنایی
9)شناسایی عوامل مؤثر بر نارضایتی مشتریان از خدمات بانکی و تأثیر آن بر سودآوری بانک پارسیان-محمدرضا فلاح*، جعفر محمدی محمد جعفری
10)ارائه مدلي جهت بررسي تاثير هوش رقابتي بر خرد سازماني (مورد مطالعه: صنايع فلزي شهر صنعتي كاوه)-احمد عطارنیا، فلاح، محمدرضا*، بهزاد شوقي، امير نويدي
11)شناسايي عوامل موثر بر رضايتمندي و وفاداري نزد مشتريان بانك سپه قم بر مبناي مدل سه شاخگي-فلاح، محمدرضا،* الهه ايراني راد
12)شناسايي واولويت بندي عوامل موثربرپياده سازي مديريت دانش دردانشگاه جامع علمي كاربردي قم-فلاح، محمدرضا،* اسدالله عباسي، فاطمه استادجعفري
13)طراحی الگوی مردم سالاری دینی مبتنی بر عدالت،‌ کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، محمدرضا فلاح،‌ محسن اسمعیل بیگی،‌ 1402
14)نقش فرهنگ سازمانی در تحقق توسعه پایدار،‌ کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد،‌ محمدرضا فلاح*،‌محسن مظفری،‌1402
15)بررسی تاثیر کارکرد اطلاع رسانی و همبستگی فضای مجازی با نقش میانجی تشکل های غیر دولتی زیست محیطی بر ترویج فرهنگ محیط زیست (مورد مطالعه تشکل های غیر دولتی زیست محیطی)،‌ دهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، محمدرضا فلاح*، مهدي كياني، 1402
16)محمدرضا فلاح، سید قاسم حسینی، شناسايي عوامل فساد اداری و نقش آن بر ارتقاي سلامت اداری در مدیریت دولتی، دهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت با رویکرد ارتقای سطح مدیریت مالی در ایران، 1402
17)محمدرضا فلاح، امید رمضانی، بررسی عوامل مؤثر بر تورم در کشور و راهكارهاي موجود، دهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت با رویکرد ارتقای سطح مدیریت مالی در ایران، 1402
18)محمدرضا فلاح، محمود کاتبی پور، مروری بر مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در ایران، اولین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر، 1402
19)محمدرضا فلاح، ابراهیم همتی، عوامل زمینه‌ای مؤثر بر اعتماد عمومی به سازمان‌های دولتی، اولین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر، 1402
20)محمدرضا فلاح، قاسم باوفا دمیرچی، بررسی ارتباط مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی با کارآفرینی سازمانی، اولین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر، 1402
21)محمدرضا فلاح، سید مسعود حاجی حسینی قاهانی، عناصر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی، اولین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر، 1402
22)محمدرضا فلاح، شهرام آقاملاپور، تأثیر برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک فساد اداری بر عملکرد سازمان، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
23)محمدرضا فلاح، شهرام آقاملاپور، بررسی تأثیر شیوه‌های مدیریت منابع انسانی کارآمد و فرهنگ‌سازمانی بر بهره‌وری کارکنان ادارات دولتی استان خوزستان، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
24)محمدرضا فلاح، بابک رضایی، تأثیر برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک فساد اداری بر عملکرد سازمان، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
25)محمدرضا فلاح، فاطمه زهرا عبادی زال، ارزیابی عملکرد منابع انسانی پایدار برای موفقیت سازمان (مطالعه موردی: بانک ایران‌زمین)‌، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
26)محمدرضا فلاح، محمد محمدزاده، طراحی مدل مفهومی استراتژی‌های حکمرانی منابع انسانی در سازمان‌های بخش دولتی، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
27)محمدرضا فلاح، محمود یوسفوند، تحلیل رفتاری سرمایه‌گذاران در بورس اوراق بهادار و تأثیر آن بر بازار، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
28)محمدرضا فلاح، محبوبه رضایی، تأثیر ارزیابی عملکرد کارکنان، تعهد سازمانی و مدیریت استراتژیک بر بهبود عملکرد سازمان، چهارمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مدیریت کسب‌وکار و اقتصاد، 1402
29)محمدرضا فلاح، محبوبه رضایی، تأثیر مشارکت و ارزیابی کارکنان در تصمیم‌گیری بر استراتژی‌های منابع انسانی در کسب‌وکارهای اجتماعی، سومین کنفرانس بین‌المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، 1402
30)محمدرضا فلاح، مهدی برزگر ماشک، ﻧﻈﺮﯾﻪ دوﻟﺖ و ﺑﻮروﮐﺮاﺳﯽ، سومین کنفرانس بین‌المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، 1402
31)محمدرضا فلاح، مصطفی گل‌کار، تجربیات کارکنان در محیط دورکاری: یک مطالعه کیفی از تأثیرات روان‌شناختی و اجتماعی، سومین کنفرانس بین‌المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، 1402
32)محمدرضا فلاح، بلال اسدپور کردکندی، جایگاه ایدئولوژی حکمرانی خوب در توسعه اقتصادی جوامع بین‌المللی، سومین کنفرانس بین‌المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، 1402
33)محمدرضا فلاح، بابک رسا، بررسي نقش نوآوري استراتژيك در تأثیر جهت‌گیری كارآفريني بر عملكرد استارتاپ ها، نخستين كنفرانس ملي رشد توليد و مهار تورم در چارچوب اقتصاد كارآفريني، 1402
34)محمدرضا فلاح، سیمین فاضل دهکردی، سيزدهمين کنفرانس ملی چالش‌های و راهکارهای تحول کشور بر اساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 1402
35)محمدرضا فلاح، سیمین فاضل دهکردی، چالش فرار مغزها و راهكارهاي مديريت مهاجرت نخبگان، مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت، 1402
36)محمدرضا فلاح، رضا صادقی، تبيين تسخير خط‌مشی در قوانين و سیاست‌های اجراشده مسكن در ايران، نخستین کنفرانس ملی رشد تولید و مهار تورم در چارچوب اقتصاد کارآفرینی، 1402
37)محمدرضا فلاح، علی جباری مرکید، پيامدهاي خصوصی‌سازی در ايران، ﻣطﺎلعه ﻣﻮردي ﺻنعت بانكداري، کنفرانس ملی مدیریت پویا و اقتصاد دانش‌بنیان، 1402
38)محمدرضا فلاح، رضا ملکی، بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر رفتار انتخاباتی مردم، کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تأکید بر فناوری علم و عمل، 1402
39)محمدرضا فلاح، رسول حسینی هاشم زاده، نقش مؤلفه جبران خدمت در میزان رضایت شغلی و عملکرد سازمانی کارمندان، فصلنامه اقتصاد و توسعه پایدار، 1402
40)محمدرضا فلاح، بهنام رضا مخصوصي، بهزاد مخصوصي، ليلا خواجه،‌ نقش نهادهاي سياسي در توسعه گردشگري سلامت استان كرمانشاه با رويكرد آینده‌پژوهی، اولين كنفرانس بین‌المللی سلامت، بهداشت و آموزش، 1402
طرح ها
1)ارائه چارچوبی برای ورود موفق دختران دانشجو به حوزه کسب وکارهای نوپا
2)آسیب‌شناسی نقش دانشگاه‌های تك جنسيتي دخترانه در نظام آموزش عالي
3)مطالعه و شناسایی ظرفیت‌های استان قم در زمینه گردشگری خرید و سوغات و ارائه بسته‌های پیشنهادی و راهکارهای ورود آن به سبد سوغات زائر
4)شناخت، مهندسی مجدد و احصاء کلیه فرآیندها و خدمات قابل‌ارائه به متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی و ارائه آن در قالب استاندارد BPMN2
5)آسیب شناسی عناوین شغلی مشاغل خانگی موجود، مطالعه و ارائه پیشنهاد برای مشاغل خانگی نوین با اولویت دهی به مشاغل مرتبط با تحصیلات فارغ التحصیلان
6)ارزیابی و اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری استان قم با رویکرد آینده‌پژوهی
7)شناسايي پيشران هاي موثر در توسعه كسب وكارهاي بسيار كوجك (ميكرو) در بخش مشاعل خانگي روستايي
8)ارائه مدلی برای بررسی و تبیین نقش وقف بر اندازه دولت در اقتصاد با تاکید بر نقش کارآفرینی اجتماعی
9)ارائه چارچوبی برای بازتولید سرمایه اجتماعی: با استفاده از رویکرد فراترکیب
10)شناسایی پیش‌ران‌های مؤثر برای ایجاد سلامت روان‌شناختی در محیط کار از طریق هم‌افزایی روان‌شناختی: با تأکید بر نقش سرمایه اجتماعی
11)شناسایی پیشران‌های مؤثر بر موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر نقش هوشمندی کسب‌وکار
12)ارائه مدل پارادایمی مفهوم‌سازی کسب‌وکارهای فراگیر اجتماعی با رویکرد فراترکیب
علائق شخصی
1)مطالعه و بررسی کسب وکارهای اجتماعی
2)مطالعه و بررسی جنبه های مختلف کارآفرینی
3)مطالعه و بررسی مقوله کارآفرینی اجتماعی

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن:02532012

کد پستی: 3736175515 شناسه ملی: 14002794966   صندوق پستی:145-37115   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم