نام و نام خانوادگی : دکتر مونا جامی پور
رتبه علمی : استادیار
سمت/سازمان : هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه(س)

پست الکترونیکی : m.jami@hmu.ac.ir


تحصیلات
1)دکتري مديريت سيستم ها – دانشگاه تهران، معدل کل 18.96
2)فارغ التحصيل دوره کارشناسي ارشد مديريت فناوري اطلاعات – دانشگاه تهران، معدل کل 18.47
3)فارغ التحصيل دوره‌ي كارشناسي مديريت دولتي، دانشگاه تهران، معدل 19.44
4)ديپلم رياضي ، با معدل 19.60

افتخارات
1)• كسب رتبه اول آزمون كتبي دكتري مديريت سيستم ها و رتبه سوم كل.
2)• کسب رتبه اول فارغ التحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد مديريت فناوري اطلاعات با معدل 18.47.
3)• کسب رتبه اول فارغ التحصيلي در مقطع کارشناسي مديريت دولتي با معدل 19.44
4)• استاد پژوهشگر برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال 1391، 1392
5)• حائز شرايط دفتر استعداد هاي درخشان دانشگاه تهران و بنياد ملي نخبگان.
6)• دریافت عنوان مقاله برتر در اولین و دومین و سومین کنفرانس سیستم های اطلاعاتی از دیدگاه کمیته علمی

راهنمایی پایان نامه
1)بررسي عوامل مؤثر بر پذيرش بيمه الکترونيک با استفاده از مدل اصلاح شده پذيرش تکنولوژي (TAM) در شرکت بيمه سامان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: عمادالدین کریمی)
2)ارائه چارچوبی برای ارزیابی سرمایه گذاری های حوزه فناوری اطلاعات، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: امیر الهیاری).
3)بررسی تأثیر قابلیت های رسانه های اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: ساناز کارگران).
4)بررسی تاثیر بلوغ معماری سازمان بر عملکرد فناوری اطلاعات با رویکرد کارت امتیازی متوازن، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: نیما احمدزاده).
5)شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک مدیریت دانش با کسب‏وکار، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: زهرا کوچک زاده).
6)شناسایی و اولویت¬بندی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش 2.0 در ایران، پردیس فارابی، دانشگاه تهران.

مشاوره پایان نامه
1)تاثیر قابلیت¬های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید با نقش میانجی گری اعتماد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: فاطمه ابراهیمی دلاور).
2)شناسايي ورتبه بندی فرصت¬ها و چالش¬هاي بازاريابي رسانه¬هاي اجتماعي (مورد مطالعه : شركت كاله)، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: عاطفه خالقی).
3)ارائه چارچوب پیاده سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: غزاله طاهری).
4)ارائه چارچوب عوامل موثر بر راه اندازی کسب وکار الکترونیک در حوزه زنان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: کشوری).
5)شناسائی و اولویت بندی شاخص های چارچوب تکامل یافته سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش APO در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تصمیم گیری خاکستری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: محمد رنجبر طرقی).
6)ارائه چارچوبی برای ارزیابی آمادگی سازمانی پیاده‌سازی انبار داده، پردیس فارابی، دانشگاه تهران(دانشجو: فاطمه عسگری).

فعالیت‌های اجرایی
1)مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه حضرت معصومه (س)، سال 1395
2)عضو هیئت مدیره شرکت کارآفرینی و مشاوره کسب وکار عماد، دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی، از مرداد 1395 تا کنون
3)تحلیلگر ارشد گزارش "دولت الکترونیک سازمان ملل و بررسی و تحلیل موقعیت ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1393.
4)تحلیلگر ارشد گزارش "جامعه اطلاعاتی سازمان ITU و بررسی وضعیت کنونی ایران "، شرکت پرورش داده، سال 1391.
5)تحلیلگر ارشد در پروژه"بررسی نحوه صدور پروانه برای ارائه خدمات الکترونیکی در کشور"، شرکت پرورش داده ها، سال 1391.

کتاب‌های تالیفی
1)"برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات: رویکردی به سیستم های اطلاعاتی"، انتشارات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. 1390.
2)"تحلیلی بر وضعیت توسعه دولت الکترونیک در جهان و ایران از منظر شاخص توسعه دولت الکترونیک سازمان ملل متحد"، مرکز نشر آثار علمی دانشگاه تربیت مدرس، 1393.
3)" سیستم های اطلاعاتی: رویکردی کسب و کار محور"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1395.

مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)Mohammadi, Sh., Sherkat, H., Jamporazmey, M., 2012, “A taxonomy framework based on ITU-TX-805 security architecture for quantitative determination of computer network vulnerabilities”, Security and Communication Networks, DOI: 10.1002/sec.623.
2)Asosheh, A., Nalchigar, S., Jamporazmey, M. 2010. “Information Technology Project Evaluation: An Integrated Data Envelopment Analysis and Balanced Scorecard Approach”, Expert systems with applications37, pp: 5931-5938.
3)Jamporazmey, M., Zehtabi, M., Nejati, M. 2011. Productivity Paradox Challenge: Impact of Information Technology (IT)-Business Alignment on Business Performance in Iranian IT-Based Firms”, Australian Journal of Basic and Applied Sciences 5, pp. 1687-1695.
4)Jami Pour, M., Manian, M., Yazdani, H, 2016, “A theoretical and methodological examination of knowledge management maturity models: a systematic review”, IJBIS, Volume 23 Issue 3, Pages 330-352.
5)Manian, M., Jamporazmey, M., Sherkat, M., 2014, “Positivism in information systems: investigating paradox between theory and practice in IS researches”, Int. J. Business Information Systems, 16(1),72-88.
6)Momeni, M., Jamporazmey, M., Mehrafrouz, M., Bahadorid, F., 2013, “Comprehensive framework for evaluating e-learning systems: using BSC framework”, International Jl. on E-Learning, 12 (1), 317-334.
7)Jamporazmey, M., Mohammadi, Sh., Nejati, M. (2013), “TAM-based acceptance modeling in knowledge management”, In M. Nejati (Ed.), Frontiers of Business, Management and Economics: An Interdisciplinary Collection of Managerial Research Findings and Breakthroughs (pp. Page Numbers). Boca Raton, USA: Universal-Publishers.
8)Jamporazmey, M., Mehrafrouz, M., 2012, “Designing an evaluation framework for knowledge management systems by using balanced scorecard”, Int. J. Business Information Systems, Vol. 11, No. 1,110-125.
9)Mehregan, M.R., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M.,Mehrafrouz, M. 2011. Application of Fuzzy Analytic Hierarchy Process in Ranking Modern Educational Systems’ Success Criteria . International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 1, pp.299-304.

مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)• بررسي رابطه بين همراستايي فناوري اطلاعات و کسب وکار با عملکرد سازماني با استفاده از مدل معادلات ساختاري (برگرفته از پايان نامه کارشناسي ارشد)، مجله مديريت فناوري اطلاعات، انتشارات دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، شماره 3،پاييز و زمستان 1388.
2)• چالش مديريت منابع انساني در سازمان هاي مجازي - بررسي رابطه بين درجه مجازيت سازمان و تعهد سازماني، مجله مديريت فناوري اطلاعات، انتشارات دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، تابستان 89.
3)• بررسي رابطه بين گرايش استراتژيک شرکت با عملکرد سازماني با استفاده از رويکرد کارت امتيازي متوازن(برگرفته از پايان نامه کارشناسي ارشد)، مجله مدیریت بازرگانی، 1389
4)• چالش همراستايي کسب و کار و فناوري اطلاعات: پياده سازي معماري سازماني راهکاري براي همراستايي استراتژيک، مجله مديريت توليد و عمليات، دانشگاه اصفهان، داراي درجه علمي-پژوهشي موردتاييد وزارت علوم)، 1389.
5)• ارائه رويکردي جامع براي ارزيابي سيستم هاي مديريت دانش: با استفاده از تحليل رابطه اي خاکستري، مجله علمي-پژوهشي مديريت توليد و عمليات، انتشارات دانشگاه اصفهان، زمستان 90.
6)• طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش همراستا با استراتژی های کسب وکار: با استفاده از روش فراترکیب، مجله مديريت فناوري اطلاعات، تابستان 1393.
7)• ارائه يك روش محاسباتی به منظور کمي¬سازی میزان آسيب¬پذيري شبکه¬هاي کامپيوتری، فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، تابستان 93.
8)• ارائه چارچوب ارزیابی آمادگی سازمان ها در پیاده¬سازی دورکاری: رویکردی آمیخته، فصلنامه علمی پژوهشی بهبود مدیریت، پاییز 1393.
9)• چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش: بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با رویکردی آمیخته، مدیریت فناوری اطلاعات، تابستان 1394.
10)• ارائه نقشه راه همراستا سازی استراتژیک مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران: مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای تهران، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 8، شماره 2، تابستان 1395
11)• چالش پیاده سازی حکمرانی الکترونیکی خوب: شناسایی عوامل موثر بر پذیرش حکمرانی الکترونیک از سوی شهروندان با رویکردی آمیخته، فصلنامه علوم مدیریت، در حال انتشار.
12)• تأثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بواسطه اعتماد (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)، فصلنامه مدیریت بازرگانی، درحال انتشار.
13)طراحی چارچوبی برای پیاده سازی تجارت اجتماعی: با تأکید بر ظرفیت تغییر سازمانی، فصلنامه مدیریت بازرگانی، درحال انتشار.

همایش‌های بین المللی
1)Jami Pour, M., Khalili, Z., (2017). "Identifying and prioritizing strategic planning challenges via governmental CEO", 10th International Conference on Economics and Management, Rast, Iran
2)Jami pour, M., Bahadori, F. (2017). TOWARD A NOVEL FRAMEWORK FOR E-LEARNING SYSTEMS SUCCESSFUL IMPLEMENTATION: A SYSTEMATIC APPROACH, International Conference on Electrical, Electronics & Communication Engineering (ICEECE-2017), Mumbai, India.
3)Mosakhani, M., Jamporazmey, M., “Introduce Critical Success Factors (CSFs) of elearning for evaluating elearning implementation success”, The 2010 International Conference on Educational and Information Technology(ICEIT 2010), September 17-19, China, IEEE.
4)Beiryaei, H., Jamporazmey, M., “Propose a framework for knowledge management strategic planning (KMSSP), The 2010 International Conference on Electronics and Information Engineering (ICEIE 2010), August 1-3, Japan, IEEE.
5)Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M., “introducing an approach for appraising e-learning system performance: combination of FAHP and critical success factors”, icelet2012, February 14-15, Tehran, IEEE.
6)Mehregan, M., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M and Mehrafrouz, M., “Proposing an approach for evaluating e-learning by integrating critical success factor and fuzzy AHP”, 2011 International Conference on Innovation, Management and Service, Singapore.
7)Mehregan, M., Jamporazmey, M., Hosseinzadeh, M., Kazemi, A. 2012.“An integrated approach of critical success factors (CSFs) and grey relational analysis for ranking KM systems, International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, Procedia - Social and Behavioral Sciences 41 ( 2012 ) 402 – 409
8)Jami pour, M., Kazemi, Z., (2017). "Identify factors influencing brand equity in Mobile Commerce, 10th International Conference on Economics and Management", 10th International Conference on Economics and Management, Rast, Iran

همایش‌های داخلی
1)ارائه مدلی نوین برای پذیرش سیستم های مدیریت دانش: روش آمیخته فراترکیب و تئوری برخاسته از داده، ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، 6-7 اسفند ماه 1392.
2)مروري بر شاخص هاي موثر بر ارزيابي آمادگي سازماني پياده سازي انبار داده، کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، اسفند دانشکده مدیریت 1393
3)نقش مدیریت دانش در نوآوری و افزایش خلاقیت سازمان ها، کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری، 1394.
4)مزیت رقابتی و سیستم های اطلاعات استراتژیک، اولین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب وکار، 27 آذر 1394.
5)چالش همراستایی استراتژیک مدیریت دانش: طراحی متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک مدیریت دانش، دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، دی دانشگاه تهران 1395.
6)بررسی تأثیر قابلیت های رسانه های اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، بهمن دانشکده مدیریت 1395.

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد